Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیین بسته بندی و توزیع ۱۶۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی، ۱۰۶ تانکر آب، ۱۳۰۰ بسته لوازم التحریر، ۴۴ هزار آب معدنی، ۲۰ دستگاه اکسیژن ساز و آبرسانی به ۵ روستا توسط خیرین تهرانی برای روستاییان مناطق کم برخوردار سیستان و بلوچستان از جمله شهر‌های کنارک و زرآباد انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میربهاء الدین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان گفت: طرح نذر آب همچون سال‌های گذشته امسال نیز از ۲ شهریور ماه با حضور استان‌های معین در ۸ شهرستان استان اجرا شده است.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان تهران امسال با حضور در شهرستان زرآباد به همراه تیم پزشکی توانمند شامل ۲۰ پزشک داوطلب متخصص، چشم پزشک، دندانپزشک و پیراپزشک جهت ارائه خدمات سلامت در این شهرستان حضور یافتند ومیر بهاء الدین گفت: همچنین با کارشناسی‌های انجام شده جهت رفع تنش آبی در ۵ روستا اجرای پروژه‌های آبرسانی پایدار با لوله گذاری و هزینه‌ای بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد و در محور معیشتی نیز با اعتبار ۴ میلیارد تومان از محل خیرین داوطلب و جمعیت هلال احمر استان تهران توزیع بسته‌های حمایتی، بهداشتی و فرهنگی در حال اجرا می‌باشد.

فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران نیز در تشریح این خدمات گفت: توفیق حاصل شد در چهارمین سال متوالی حضور در استان سیستان و بلوچستان جهت اجرای طرح ملی نذر آب، امسال در خدمت مردم شریف شهرستان زرآباد باشیم. پروژه نذر آب ۴ در چهار محور کمک به تامین آب شرب سالم، ارائه خدمات معیشتی و بهداشتی، ارائه خدمات سلامت و درمانی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی با مشارکت خیرین هلال احمر استان تهران در این شهرستان در حال اجرا می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: امروزیکی از زیباترین صحنه‌های فعالیت خانواده بزرگ هلال احمر در یکی از نقاط محروم استان سیستان و بلوچستان و شرقی‌ترین نقطه کشور شهرستان کم برخوردار زرآباد، با همت خیرین وداوطلبان رقم خورد که ان شاء الله این روند به مسیر خدمت رسانی وتوسعه پایدار این مناطق منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر در راستای اهداف واصول خود که کاهش آلام بشری است بر مدار فعالیت‌های بشردوستانه باایجاد درمانگاهی با پزشکان متخصص داوطلب و خیران در عرصه آبرسانی وارائه بسته‌های معیشتی در این وضعیت کرونایی به مردم محروم این منطقه با تمام توان مجموعه، ارائه خدمت می‌نمایند.

ایشان ضمن تشکر و تقدیر از زحمات تمامی مدیران خدوم، پر تلاش و زحمتکش جمعیت هلال احمر استان تهران و سیستان و بلوچستان وهمچنین مدیران سازمان داوطلبان دوام این توفیقات را از خداوند متعال خواستار شد.

سلیمی معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان ضمن تشکر از جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان گفت: امسال هم نذر آب در استان‌های سیستان وبلوچستان، هرمزگان، کرمان و خراسان جنوبی به همت ومشارکت اعضا و داوطلبین وخیرین جمعیت هلال احمر اجرایی شد. با توجه به تجربه سه سال گذشته وارزیابی‌های انجام شده با اجرای طرح‌هایی در راستای آبرسانی پایدار مانند نصب دستگاه تصفیه آب و لوله کشی و احیای قنوات و ازین دست پروژه‌ها طرح را اجرا ودر کنار آن توزیع بسته‌های معیشتی بهداشتی نیز ارائه گردید.

نجاری فرماندار شهرستان زرآباد نیز در این آیین ضمن تشکر وتقدیر از حضور فعال و حس نوعدوستانه و خدمت ایثارگرانه جمعیت هلال احمر استان‌های تهران و سیستان وبلوچستان گفت: از ۵۰ روستای این شهرستان ۳۰ روستا در بحث آب دچار مشکلات عدیده‌ای می‌باشد و باتوجه به تازه تاسیس بودن شهرستان زرآباد، درخواست ما از جمعیت هلال احمر کشور افتتاح شعبه در این شهرستان و استقرار آمبولانس و همچنین تانکر آبرسانی جهت پایداری در تامین آب شرب سالم برای اهالی این منطقه می‌باشد.

در پایان مراسم طرح آبرسانی پایدار به ۵ روستای شهرستان زرآباد بصورت نمادین در روستا‌های دولت آباد و امام آباد با حضور مسئولین جمعیت هلال احمر استان‌های تهران و سیستان و بلوچستان، فرمانداران کنارک و زرآباد و سایر مسئولین محلی کلنگ زنی و افتتاح گردید.

همچنین یک باب مدرسه دو کلاسه نیز با همت خیرین داوطلب در روستای خیرآباد راه اندازی و بسته‌های فرهنگی شامل کیف؛ کفش و لوازم التحریر به دانش آموزان اهدا شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر نذر آب جمعیت هلال احمر استان تهران استان سیستان و بلوچستان شهرستان زرآباد نذر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم