Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی امیری راد روز یکشنبه در جلسه بازگشایی مدارس این شهرستان افزود: روزانه بین ۸۰۰ تا یکهزار نفر در شهرستان علیه کرونا واکسینه می شوند و  ۳۰۰ نفر از معلمان شهرستان نیز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی، توجه به سلامت مردم بویژه دانش آموزان را اولویت اصلی مسوولان شهرستان اعلام و تاکید کرد: درصورت بازگشایی مدارس و آموزش حضوری، مدارس باید به امکانات بهداشتی و ضدعفونی مجهز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری راد با بیان اینکه خداآفرین در بین شهرستان های استان،  از نظر ابتلا به کرونا از زمان شیوع این ویروس، تاکنون کمترین آمار ابتلا را دارد بر الزام واکسیناسیون تمامی معلمان تاکید کرد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی واکسن کووید 19 خداآفرین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی واکسن کووید 19 خداآفرین آذربایجان شرقی واکسن کووید 19 خداآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی