Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز، «وِین ماروتو» سخنگوی ائتلاف آمریکایی تایید کرد که شب گذشته فرودگاه اربیل از سوی دو فروند هواپیمای بدون سرنشین مورد حمله قرار گرفته است.

در این اطلاعیه ادعا شده که در این حمله هیچ تلفات و خسارتی گزارش نشده است.

سازمان مبارزه با تروریسم کردستان عراق نیز امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای از هدف قرار گرفتن فرودگاه اربیل از سوی چند پهپاد انتحاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روداوونت، در هنگام حمله صدای انفجارهای بزرگ در نزدیکی فرودگاه شنیده شد و نیروهای امنیتی به طور گسترده در داخل فرودگاه مستقر شدند و مقامات امنیتی در حال تحقیق بر روی مبدأ این حمله هستند.

خبرنگار این شبکه همچنین گفت که پیش از حمله آژیر خطر در  کنسولگری آمریکا در اربیل به صدا در آمده بود.

فرماندار اربیل نیز در بیانیه‌ای گفت: «حمله به فرودگاه دفع شده و منطقه امن است. ما از نزدیک حمله به فرودگاه را دنبال می‌کنیم».

برخی رسانه‌های عربی اما به نقل از منابع امنیتی عراق نوشتند: «اطلاعات موجود در اختیار مقامات، حاکی از حمله موشکی در نزدیکی فرودگاه اربیل است».

منبعی در نیروهای ائتلاف آمریکایی نیز به شبکه کردستان۲۴ گفت: «فرودگاه اربیل هدف حمله پهپادی قرار گرفت، سامانه پدافندی سی.آر.اِی.اِم فعال شد اما معلوم نیست که پهپاد به هدف خورده یا نه. نیروهای امنیتی هنوز در حال بررسی حادثه هستند».

منابع امنیتی عراقی به شبکه آرتی عربی گفتند که حمله پایگاه آمریکا در نزدیکی فرودگاه بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1110684 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز فرودگاه اربیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • نیروهای مقاومت در نزدیکی گذرگاه رفح علیه اشغالگران وارد عمل شدند
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد