Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@09:41:29 GMT

هرمزگان فاتح یک پنجم تعاونی های برتر

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۶۸۴۵

خبرگزاری آریا - هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در آیین تجلیل از تعاونی های برتر هرمزگان گفت: 4شرکت تعاونی هرمزگان توانسته اند درجشنواره تعاونی های برتر حائز رتبه برتر ملی و یک تعاونی نیز توانسته است تعاونی شایسته تقدیر ملی شود که بدین ترتیب یک پنجم و 20 درصد تعاونی های برتر کشور در شانزدهمین جشنواره سهم هرمزگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدیو کنفرانسی با دکتر عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حضور فریدون همتی استاندار هرمزگان و مدیران تعاونی های برتر و شایسته تقدیر ملی و استانی شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر برگزار شد.
هادی ابراهیمی مدیرکل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در این مراسم ضمن تبریک هفته تعاون، اظهار داشت: در استان هرمزگان 3 هزار تعاونی فعال وجود دارد که در 14 رشته مختلف از تعاونی های مصرف تا تولیدی فعالیت می کنند.
وی افزود: تعاونی های هرمزگان حدود یک میلیون و 400 نفر را تحت پوشش قرار داده است و از خدمات آن ها بهره مند می شوند و همچنین تعاونی های استان برای 80 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده اند که بخش قابل توجهی از اشتغال استان را شامل می شود.
ابراهیمی بیان کرد: از سال 96 تاکنون 507 تعاونی جدید در استان هرمزگان تشکیل شده است که این تعاونی ها 5 هزار فرصت شغلی جدید در جامعه هرمزگان احصا و ایجاد کرده اند.
وی تاکید کرد: امسال جشنواره تعاونی های برتر به شکل ویژه ای برگزار شده است و تمام مراحل آن به مانند المپیادهای بین المللی و علمی به صورت سامانه ای اجرا شده است.
ابراهیمی تصریح کرد: حداقل امتیاز برای کسب عنوان تعاونی برتر استانی 310 امتیاز، حداقل امتیاز برای کسب عنوان تعاونی شایسته تقدیر استانی 250 امتیاز، حداقل امتیاز برای کسب عنوان تعاونی برتر ملی 355 امتیاز و حداقل امتیاز برای کسب عنوان تعاونی برتر شایسته تقدیر ملی 350 امتیاز است.
مدیرکل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خاطر نشان کرد: استان هرمزگان با 4 تعاونی برتر ملی حدود یک پنجم تعاونی های برتر کشور را کسب کرد و از این حیث در رتبه اول قرار گرفت.
ابراهیمی تاکید کرد: شرکت تعاونی مروارید شکیل قشم به مدیریت خالد نژاد باسعیدو، شرکت تعاونی مصرف کارکنان گمرک قشم به مدیریت علیرضا سردره، شرکت تعاونی گل بار رنگین طبل قشم به مدیریت عبدالستار امینی زاده، شرکت تعاونی نیک داران کیمیا هرمزگان به مدیریت عبدالحمید حزنی توانسته اند به عنوان تعاون برتر ملی انتخاب شوند.
وی بیان کرد: شرکت تعاونی جانبازان و ایثارگران میثاق سپهر خلیج فارس به مدیریت محمد آذور نیز توانسته است عنوان تعاونی شایسته تقدیر ملی را به خود اختصاص دهد.
21 شهریور 1400 12:59
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان |
کد خبر : 245,097
کلیدواژه ها: هفته تعاون،هرمزگان فاتح تعاونی های برتر،تعاونگران
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی هرمزگان شایسته تقدیر ملی تعاونی های برتر شرکت تعاونی تعاونی برتر برتر ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سلمان ستاری، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال رسیدگی به وضعیت کارگران در حوزه مختلف اشتغال، حقوقی و مطالبات است، افزود: ۳ هزار و ۴۰۰ نفر کارگر ساختمانی در خلخال وجود دارد که ۲ هزار نفر آنان از مزایای بیمه کارگران استفاده می‌کنند و یک هزار و ۴۰۰ نفر نیز در نوبت ثبت قرار دارند.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار، حوادث ناشی از بخش ساختمان افزایش یافته و مقام معظم رهبری نیز در دیدار با کارگران، بر لزوم اهمیت ایمنی و امنیت شغلی کارگران تأکید کردند.
ستاری با اشاره به اشتغال اتباع بیگانه در شهرستان‌های استان اردبیل خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده این امر، واحد به کارگیرنده مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان جریمه می‌شود.
وی گفت: ۴۵ واحد کارگری بزرگ و کوچک در شهرستان خلخال وجود دارد که بزرگترین آن واحد نئوپان است.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال، تعهد اشتغال شهرستان خلخال در سال ۱۴۰۲ را یک ۱۱۰۰ نفر عنوان کرد و ادامه داد: اولویت با فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.ستاری بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ اعتبار کل شهرستان با ۱۱ دستگاه حمایتی و ۴ دستگاه اجرایی در حوزه مشاغل خانگی و تبصره ۱۸ بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان بوده که توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌های درسی از امروز پنجم اردیبهشت