Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@07:44:25 GMT

طرح لباس فصل بعد بارسلونا لو رفت (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۶۹۹۲

نشریه اسپورت تصاویری از لباس اول فصل آینده بارسلونا را منتشر کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از راه های درآمدزایی برای باشگاه بزرگ فوتبال در جهان را می توان فروش لباس قلمداد کرد و به همین دلیل آنها زمان زیادی را صرف انتخاب طراحی شکیل و البته مفهومی برای لباس خود می کنند.  حالا به نظر می رسد باشگاه بارسلونا نیز با الهام گرفتن از مسابقات المپیک سال 1992 که در این شهر برگزار شد، طرحی متفاوت را برای فصل بعد خود در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هنوز 9 ماه تا رسمی شدن این طرح باقی مانده، اما به نظر می رسد باشگاه بارسلونا از همین حالا طرح پیراهن جدید خود برای فصل بعد را انتخاب کرده است.


به نظر می رسد بخش بالایی این لباس یک رنگ و آبی نفتی بوده و خطوطی عمودی برای بخش پایین با استفاده از رنگ های سنتی باشگاه بارسلونا و البته با طرح کاملا باریک در نظر گرفته شده است. همچنین شورت ورزشی این طرح نیز به رنگ آبی نفتی خواهد بود.


در دوره اول حضور خوان لاپورتا و در روزهای درخشش رونالدینیو در لباس بارسلونا نیز شاهد استفاده از طرح مشابهی بودیم و حالا به نظر می رسد کاتالان ها بعد از نزدیک به دو ده به دنبال استفاده مجدد از این طراحی هستند. البته هنوز استفاده از این لباس قطعی نشده و هواداران بارسلونا تا تابستان سال بعد باید در انتظار اعلام رسمی لباس از سوی باشگاه باشند. 

 

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا نظر می رسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئوی این ماجرا را در ادامه ببینید.

کد خبر 847264 منبع: فارس برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها