Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «سیدمحمد ناظم‌الشریعه» در گفت‌وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال در آستانه شروع جام‌جهانی لیتوانی، اظهار داشت: در آستانه آغاز مسابقات به‌دنبال هماهنگی بیشتر هستیم. با آنالیز تیم صربستان و نشان دادن آن به بازیکنان برای این دیدار مهم آماده می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فیلم بازی برزیل و صربستان را مشاهده کردیم و این را می‌دانیم که این تیم قوی، تاکتیک پذیر و از همه مهمتر جنگنده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت «حسین طیبی» گفت: او تمرینات آماده‌سازی خود را شروع کرده و مسوولان کمیته پزشکی از ایران و در زمان رخ دادن این مصدومیت اعلام کردند که طیبی باید آمد باید سه هفته استراحت کند. حالا حدود ۲۰ روز است که طیبی تمرینات انفرادی خود را شروع کرده و اگر مشکلی پیش نیاید، می‌توانیم از هفته آینده روی این بازیکن حساب کنیم.

ناظم‌الشریعه درباره احتمال حضور «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» رییس فدراسیون فوتبال و «وحید شمسایی» در لیتوانی تصریح کرد: از این موضوع بی اطلاع هستم اما تا جایی که می‌دانم، قرار است امروز عزیزی خادم به آلمان برود و جلسه‌ای با رئیس فدارسیون این کشور داشته باشد و پس از دیدار ما با صربستان به لیتوانی بیاید اما از وضعیت شمسایی مطلع نیستم. 

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص وضعیت دیگر مصدومان تیم بیان کرد: «احمد اسماعیل‌پور» و «فرهاد توکلی» نیز مصدوم بودند اما شرایط خوبی دارند و مشکل خاصی برای همراهی تیم ندارند. 

وی از منفی شدن تست کرونای بازیکنان تیم ملی فوتسال نیز خبر داد.

مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ امروز (یکشنبه) با دیدار روسیه و مصر از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد. تیم ایران در گروه ششم با تیم‌های آمریکا، صربستان و آرژانتین رقابت می ‌کند.

برنامه دیدارهای تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله گروهی این مسابقات به این شرح است:

سه‌شنبه ۲۳ شهریور: صربستان – ایران / ساعت ۱۹:۳۰

جمعه ۲۶ شهریور: ایران – آمریکا / ساعت ۱۹:۳۰

دوشنبه ۲۹ شهریور: ایران – آرژانتین / ساعت ۲۱:۳۰

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی فوتسال حسین طیبی سید محمد ناظم الشریعه شهاب الدین عزیزی خادم تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و تایلند در چارچوب دیدار فینال رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و تایلند امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار فینال رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و تایلند در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا دیدار فینال (تایلند - ایران) ساعت ۱۴:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748661

دیگر خبرها

  • جام ملتهای فوتسال آسیا | ازبکستان سوم شد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش فینال جام ملت‌های فوتسال بین ایران و تایلند
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟