Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار گیلان با بیان اینکه حضور ورزشکاران گیلانی در مسابقات جهانی مایه افتخار است گفت: بانوان با رعایت "حجاب" در مسابقات، فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی را به نمایش گذاشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،  ارسلان زارع صبح امروز در جلسه شورای ورزش استان گیلان در سالن‌ غدیر استانداری اظهار داشت: همانطور که ورزش همگانی مایه نشاط است، ورزش قهرمانی نیز نماد افتخار یک ملت و مشوقی برای ورزش در سطح جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گیلان با بیان‌ اینکه ورزش در واقع انسجام ملی، وحدت، نشاط و پویایی را برای جامعه به ارمغان می‌آورد خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بزرگ ورزشی در بسیاری از کشورهای دنیا، رکنی مهم در توسعه‌یافتگی است و این مسیر می‌تواند زمینه‌ساز توسعه کشور و جامعه باشد.

زارع ایجاد امید، نشاط و شادابی در جامعه به واسطه ورزش همگانی را مورد توجه قرار داد و افزود: جوامعی که ورزش در آنها نهادینه شده است همواره موفق بوده‌اند و توانستند توفیقات مهمی به دست آوردند و سلامت، ورزش و نشاط سبب امید در جامعه است.

مِهر بی‌مهر برای لوازم‌التحریرفروشان| ضربه سنگین کرونا به صنف نوشت‌افزار گیلان / فروش به زیر 5 درصد رسید / کسبه در انتظار چک‌های برگشتی + فیلمامام جمعه موقت رشت: گیلان بیش از گذشته نیازمند وحدت رویه و مطالبه‌گری جبهه انقلاب است66 نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار در گیلان دستگیر شدند

نماینده عالی دولت در استان گیلان ضمن تقدیر از کسانی که با تکنیک‌های مختلف ورزشی آشنا هستند و آن را در سطوح عالی به منصه ظهور می‌‌رساند گفت: بانوانی که با رعایت عفاف و حجاب در این عرصه حاضر می‌شوند و فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی را به نمایش می‌گذارند مایه افتخار و مباهات هستند.

وی با بیان اینکه حضور ورزشکاران ایرانی و گیلانی در این سطح از مسابقات جهانی افتخار است تصریح کرد:همه قهرمانان که در سطح ملی و جهانی رقابت می‌کنند مایه افتخار هستند البته کسب سهمیه خود افتخاری بزرگ است و قهرمانان ما در المپیک و پارالمپیک توکیو به شایستگی رقابت کرده و درخشیدند.

استاندار گیلان‌ با اشاره به ضرورت حمایت از ورزشکاران و حوزه‌های ورزشی بیان کرد: موسسات دولتی و حتی موسسات عمومی غیردولتی و سایر موسسات که مشمول بودجه‌های عمومی دولت می‌شوند باید بتوانند با توجه به مسئولیت اجتماعی خود در حوزه ورزش کمک‌کننده باشند.

زارع با بیان اینکه راهکارهای قانونی می‌تواند در حمایت و پشتیبانی‌ها بسیار تاثیرگذار باشد خاطرنشان کرد: متولی امر ورزش و حمایت از ورزش تنها اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی نیستند بلکه همه نهادها و شهرداری‌ها وظیفه دارند که به این حوزه کمک کنند.

وی با اشاره به تاثیرات مثبت در عرصه‌های مختلف فرهنگی، بهداشت و سلامت روح و روان جامعه گفت: شیوع کرونا به عرصه ورزش همچون دیگر عرصه‌ها آسیب‌ وارد کرد و امیدواریم که با انجام واکسیناسیون و اقدامات موثر، شرایطی ایجاد شود که ورزشکاران بتوانند به صحنه‌های ورزشی بازگردند و شرایط بهتر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه توجه به استادیوم‌ها یکی از مطالبات مردم است اظهار داشت: سال گذشته توانستیم حدود 60 میلیارد اعتبار در این حوزه جذب کنیم که بیشتر از محل اعتبارات ملی بود اما در سال جدید با وجود پیگیری‌های انجام شده، تخصیص اعتبار سخت خواهد بود.

مریم بخشی با اشاره به وضعیت دو باشگاه‌ سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی گفت: مشکلات باشگاه ملوان بیشتر از سپیدرود بود که با پیگیری‌های انجام شده بخشی از بدهی‌های مالی باشگاه ملوان پرداخت شد و سپیدرود نیز نیازمند حمایت جدی و تزریق اعتباری خوب است تا به مطالبات مردمی پاسخ داده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان اقدامات انجام شده در تامین اسپانسر برای باشگاه‌های فوتبال را مورداشاره قرار داد و بیان کرد: برخی فرافکنی‌ها در تشریح مشکلات باشگاه باعث فرار اسپانسر و حامیان مالی می‌شود‌.

بخشی با اشاره به کارنامه خوب گیلان در حوزه المپیک، پارالمپیک و درخشش ورزشکاران گیلانی در این عرصه‌ها گفت: ورزشکاران گیلانی امسال پنج سهمیه المپیک کسب کردند و توانستند در مسابقات المپیک بدرخشند و 3 نفر ورزشکار گیلانی در پارالمپیک نیز موفق به کسب مدال شدند.

فرماندار شهرستان رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه رشته‌های ورزشی امروزه واقعاً هزینه‌بردار هستند اظهار داشت: هزینه‌های سنگینی در حوزه‌های ورزشی حتی در رشته‌های انفرادی صرف می‌شود و باشگا‌‌ه‌ها و تیم‌های فوتبال نیز برای موفقیت بیشتر نیاز به تأمین اسپانسر یا حامی مالی پایدار دارند.

علی فتح‌اللهی گفت: اعتباری به میزان 3 میلیارد و 700 میلیون تومان سال گذشته برای توسعه زیرساخت‌های ورزش شهرستان رشت اختصاص یافت و این اعتبال امسال به 15 میلیارد تومان افزایش یافته است که به ورزشگاه‌هایی همچون عضدی رشت و زیرساخت‌های شهرستان رشت اختصاص می‌یابد.

فرماندار شهرستان بندرانزلی نیز در این جلسه با بیان اینکه این شهرشتان ورزشی‌ترین شهرستان گیلان محسوب می‌شود اظهار داشت: روحیه ورزشی خوبی در مردم انزلی وجود دارد و می‌طلبد که مسئولان برای رشد این حوزه گام‌های موثری بردارند.

اسماعیل میرغضنفری گفت: 2 میلیارد و 100 میلیون تومان امسال برای فضاهای ورزشی شهرستان بندرانزلی پیش‌بینی شده است از طرفی بخش عمده‌ای از مسابقات در ورزشگاه بندرانزلی انجام می‌شود و 12 میلیارد از محل اعتبارات ملی به ورزشگاه انزلی تخصیص یافت اما شرکت ساخت انتظارات را برآورده نکرد.

به گزارش تسنیم، در پایان این جلسه از ورزشکاران گیلانی شرکت‌کننده در مسابقات المپیک و پارالمپیک توکیو از جمله 5 ورزشکار المپیکی و 3 ورزشکار پارالمپیکی تجلیل شد.

انتهای پیام/612/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشکاران گیلانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعضای شورای ششم اصفهان در صدوسی‌ویکمین جلسه علنی این شورا  از شماری معلمان پیشکسوت و فداکار و قهرمان سنگ‌نوردی جهان تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگوی خبری صدوسی‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به مناسبت‌های دهه ابتدایی و نیمه اول اردیبهشت سال جاری، امروز در خدمت تعدادی از معلمان بودیم و به‌مناسبت روز گرامی‌داشت مقام معلم و استاد از تعدادی معلمان پیشکسوت مدارس شهر و تعدادی معلمان فداکار به صورت نمادین تجلیل شد.

وی افزود: در ادامه تقدیری از قهرمان ارزنده ملی و بین‌المللی، پسر تاریخ ساز سنگ‌نوردی جهان محمدرضا صفدریان، از همکاران خوب تلاشگر در مجموعه سازمان آتش نشانی را داشتیم، ایشان بیش از ۲۴ مدال جهانی و آسیایی در رشته یخ‌نوردی دارند که تازه‌ترین آن مدال طلا مسابقات جهانی کانادا است و البته مدال نقره جام جهانی ۲۰۲۴ را نیز به دست آورده بودند که از زحمات این ورزشکار و همکار ارزشمند تقدیر شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در ادامه ۲ لایحه در کنار نطق‌ها و تذکرات داشتیم، نخست برگزاری مجمع شرکت اتوبوسرانی اصفهان به‌منظور تغییر یکی از اعضای هیئت مدیره بود که با ارائه گزارش و توضیحات همکاران در مجمع به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در جلسه امروز لایحه مساعدت به یکی از مجموعه‌های مردم نهاد فعال در حوزه جانبازان به ویژه جانبازان قطع نخاع مطرح شد که لایحه مساعدت فرهنگی به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

کد خبر 750779

دیگر خبرها

  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • منیژه، زنی که آفتاب تن برهنه اش را ندیده است / از محو شبانه نقاشی شاهنامه تا توسل به فردوسی برای حجاب!
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • منیژه ، زنی که آفتاب تن برهنه اش را ندیده است / از محو شبانه نقاشی شاهنامه تا توسل به فردوسی برای حجاب!