Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی پیش از ظهر در یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه نینوا اظهار کرد: مالک اشتر فقط چند ضربه شمشیر تا فتح خیمه معاویه فاصله داشت اما خوارج در لشکر امیرالمومنین (ع) شرایط را به گونه‌ای رقم زدند که امام دستور داد مالک برگردد لذا همه باید بدانیم مالک اشتر بودن یعنی مطیع محض اوامر ولی بودن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: اگر ما پاسداران انقلاب اسلامی می‌خواهیم همچون مالک اشتر باشیم باید فرامین فرمانده معظم کل قوا در تمام زمینه‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهیم.


یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه نینوا استان گلستان


یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه نینوا استان گلستان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: رشد و ارتقا زیادی در رده‌های سپاه نینوا صورت گرفته است و انتخاب رده برتر برای جشنواره امسال کار سختی بود.

سردار ملک‌شاهکوهی خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه نباید به وضع موجود قانع بود و ما باید دائم در مسیر رشد و تعالی نهاد مقدس سپاه بکوشیم.

* هرکس مخلصانه کار کرد مالک اشتر انقلاب اسلامی خواهد شد

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: هرکس مخلصانه کار کرد مالک اشتر انقلاب اسلامی خواهد شد.

حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی نیز در این جلسه اظهار کرد: نبی مکرم اسلام فرموده‌اند حیات اعمال ما بر مبنای نیتی است که در کارها قرار دارد و حیات نیت‌ها نیز براساس اخلاصی است که در آن عمل وجود دارد.


یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه نینوا استان گلستان


یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه نینوا استان گلستان

وی تصریح کرد: اگر نیت خود را در اعمال روزانه خدایی کرده و برای رضای حق تعالی گام برداشتیم همچون شهید سلیمانی که مالک اشتر انقلاب اسلامی بود عاقبت به خیر خواهیم شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: اگر می‌خواهیم ببینیم کارمان خالصانه است باید دقت کنیم توقع تقدیر و تشکر از کسی داریم یا نه؟ اگر انتظار تشویق و تمجید در قلبمان وجود نداشت یعنی کارمان از روی اخلاص است.

ایمانی افزود: همه شما عزیزان که امروز برگزیدگان جشنواره مالک اشتر سپاه نینوا هستید تمام همت خود را به کار ببندید که نیت اعمالتان خدایی و با اخلاصی قوی باشد تا به درجات عالیه در آخرت برسید.

یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه نینوا استان گلستان با حضور سردار ملک‌شاهکوهی و حجت‌الاسلام ایمانی فرمانده و مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان برگزار شد.

گفتنی است در جریان این جشنواره از رده‌های برتر سپاه نینوا و نواحی مقاومت بسیج استان گلستان تجلیل شد.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: مالک اشتر سردار ملک یازدهمین جشنواره جشنواره مالک اشتر سپاه نینوا استان گلستان سردار ملک شاهکوهی حجت الاسلام ایمانی نمایندگی ولی فقیه نواحی مقاومت انقلاب اسلامی ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان

دریافت 9 MB

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی و بهره برداری از حوضچه‌های جمع آوری و مدیریت شیرابه سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان به مناسبت هفته زمین پاک برگزار شد.

کد خبر 6095028

دیگر خبرها

  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • «وعده صادق» معادلات پوچ صهیونیست‌ها را به‌هم زد
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند