Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده تیپ ۳۷۷ متحرک هجومی شهید پرویز حبرانی، ارتش مستقر در نقطه صفر مرزی دوغارون گفت: سه شنبه هفته گذشته چند خانواده تبعه افغانستانی را در نقطه صفر مرز دوغارون شناسایی کرده و طی سلسله مراتب نظامی به آن‌ها پناه دادند.

سرهنگ رضا جعفرزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسئولیت تیپ ۳۷۷ متحرک هجومی شهید پرویز حبرانی در مرز دوغارون تامین امنیت و مراقبت مرز است و این امر توسط یگان‌های برخط این تیپ و نیز سیستم‌های هشدار دهنده و پایش تصویری به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پناهنده شدن چند نفر تبعه افغانستانی به ارتش مستقر در مرز دوغارون افزود: در جریان ماموریت روزانه نیروهای تیپ ۳۷۷ مستقر در نقطه صفر مرزی، چهار نفر زن، سه نفر مرد و چهار دختر بچه افغانستانی سه شنبه هفته گذشته ساعت ۱۴:۳۰ در منطقه؛ توسط نیروها مشاهده شدند و برابر دستورالعمل‌های سازمانی تحویل نیروهای مرزبانی شدند.

جعفرزاده بیان کرد: ارتش با شعار " ارتش فدای ملت " برای حفاظت از ناموس و خاک کشورش در همه عرصه‌ها و همه نقاط در حال انجام وظیفه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها افغانستان مرز دوغارون تایباد خبرهای شهرستان تایباد مرز دوغارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد

ابوالفضل رفیعی گفت: در حوزه انتخابیه زنجان – طارم ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق اخذ رای سیار پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: بر اساس قانون انتخابات در این مرحله از انتخابات، افراد شرکت کننده باید در همان حوزه انتخابیه که مرحله اول رای داده اند، ‌شرکت کنند و رای دهند و افرادی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکرده اند می توانند در هر یک از حوزه های انتخابیه مورد نظر خود رای دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه همه شرایط در این ۲ حوزه برای فرایند رای گیری مهیاست، تاکید کرد: انتخابات در این ۲ حوزه همانند دور قبل نیمه الکترونیکی است و تعداد و محل شعب هیچ تغییری نمی کند.

وی اظهار کرد: متولدان ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ و ماقبل آن واجد شرایط سنی برای شرکت در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

 استان زنجان در مجموع چهار حوزه انتخابیه و پنج کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که در دور اول انتخابات با مشارکت بیش از ۴۸ درصدی مردم استان در ۱۱ اسفند سال گذشته، سه منتخب به خانه ملت راه یافتند.

در حوزه انتخابیه زنجان و طارم با ۲ کرسی، مصطفی طاهری به عنوان نفر اول این حوزه با کسب ۴۶ هزار و ۵۶۸ رای راهی بهارستان شد و ۲ نفر بعدی یعنی نبی الله محمدی با کسب ۲۶ هزار و ۶۷۰ رای و محمد اسماعیلی با ۱۹ هزار و ۱۶۶ رای به دور دوم انتخابات راه یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس مستقر است
  • سوخو 35 های ایران کجا مستقر می‌شود؟
  • گردشگران ناپدید شده در ارتفاعات نوشهر تحویل خانواده‌هایشان شدند
  • ویدئو| پناهنده ایرانی: به خط پایان رسیده‌ام!
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • لحظه نجات فرد پناهنده بر روی درخت در سیل (فیلم)