Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@00:52:56 GMT

تشییع پیکر شهید مدافع وطن مهدی معماری+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۷۲۶۹

تشییع پیکر شهید مدافع وطن مهدی معماری+تصاویر

پیکر مطهر شهید مدافع وطن ستوان یکم  مهدی معماری با حضور مسئولان استان مرکزی و شهرستان خمین و همچنین اقشار مختلف مردم شهید پرور زادگاه حضرت امام خمینی(س)، تشییع شد و در محل گلزار شهدای خمین آرام گرفت.

به گزارش جماران، سردار حسن مفخمی شهرستانی، فرمانده انتظامی استان مرکزی، در حاشیه این مراسم  اظهار داشت : خون پاک این شهید در راه اعتلای نظام و برقراری امنیت در استان و شهرستان خمین ریخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهادت راه پرافتخاری است که نصیب هرکسی نمی‌شود و این شهید مدافع وطن برای ایجاد امنیت به درجه شهادت نائل آمده و جایگاه رفیعی دارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تأکید کرد: راه شهدا برای تأمین امنیت نظام اسلامی ادامه دارد و نیروی انتظامی در مقابل برهم زنندگان نظم عمومی و امنیت اجتماعی سینه سپر کرده است.

وی ادامه داد: کادر انتظامی استان به لحاظ تقوا، تعهد در کار و خدمت به مردم حساسیت بالایی دارند و همواره برای آسایش خاطر خانواده‌ها در صحنه هستند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی یادآور شد: نیروی انتظامی در این استان ۲۱۵ شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده و این شهدا در راه تأمین امنیت و آرامش متعهدانه جان خود را تقدیم کرده‌اند که مایه افتخار و عزت است.

گفتنی است، شهید مدافع امنیت ستوان یکم مهدی معماری روز چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه در راستای برقراری نظم و امنیت در یکی از روستاهای شهرستان خمین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید مهدی معماری ۳۶ ساله و اهل شهرستان خمین بود که از وی دو دختر ۹ و ۳ ساله به یادگار مانده است.

در ادامه بخشی از تصاویر تشییع و تدفین پیکر شهید معماری را می بینید: 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 شهید نیروی انتظامی شهید مدافع وطن شهید مهدی معماری شهید نیروی انتظامی خمین سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 شهرستان خمین مهدی معماری شهید مدافع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت