Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@00:53:18 GMT

اعلام دستورالعمل جدید ستاد کرونا برای صدور مجوز سفر

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۷۳۱۹

اعلام دستورالعمل جدید ستاد کرونا برای صدور مجوز سفر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار کرج، طی نشستی که در فرمانداری کرج برگزار شد، به مصوبه هشتاد و دومین جلسه ستاد ملی کرونا، اشاره کرد و گفت: طبق این مصوبه صدور مجوز بین شهری، از شهر قرمز و نارنجی به شهرهای آبی و زرد تنها برای مشاغل ضروری صادر خواهد شد.

وی افزود: ماموریت‌های اداری که توسط ادارات، وزارت خانه‌ها، سازمانها صادر می‌شود نیز نیازی به مجوز فرمانداری ندارد و سازمان اداری می‌تواند با همان حکم ماموریت، تردد داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسؤول در بخش دیگری به فرارسیدن روز ملی سینما اشاره کرد و یادآور شد: نقش مراکز فرهنگی و هنری در توسعه فرهنگ و ارتقاء سطح اجتماعی بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ در طول سال‌های اخیر به موازات توسعه شهری، تناسبی بین نیازهای جمعیتی و  زیر ساخت‌های فرهنگی به ویژه در کلانشه با جمعیت دو میلیونی اندیشیده نشده است.

فرماندار کرج تصریح کرد: امروز زمان آن فرا رسیده تا طبق تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به مقوله فرهنگ در جامعه، اهتمام وافری در این زمینه صورت پذیرد؛ در راستا پای بست مناطق کم برخوردار کرج را باید با سنگ بنای فرهنگ بنا نهاد تا ساکنان این مناطق از حصار بسیاری آسیب‌ها رهایی بخشیده شوند.

راه‌اندازی پردیس فرهنگی در بام کرج

وی افزود: بنظر می‌رسد علاوه بر تلاشی که برای ایجاد پیاده روها و سنگ فرش نمودن دالان ها و کوچه و پس کوچه های این مناطق صورت می‌گیرد، نیاز مبرمی برای احداث و راه‌اندازی پردیس فرهنگی در بام کرج وجود دارد.

معاون استاندار با تأکید بر ضرورت فعال شدن شورای اجتماعی شهرستان کرج بیان کرد: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کرج نیز باید برای رسیدگی به امور اجتماعی و فرهنگی مناطق کم برخوردار کرج بسته ویژه ای طراحی و اجرایی نماید.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانداری کرج صدور مجوز سفر وضعیت قرمز کرونایی ستاد کرونا کرونا دلتا خبرگزاری فارس البرز کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی در نشست هم اندیشی دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه که با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت بررسی ابعاد زیست محیطی و جایگاه محیط زیست شهری در زندگی روزمره شهروندان گفت: امروزه توجه به مسائل زیست محیطی در برنامه ریزی‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات توسعه در شهرها می‌تواند گامی مؤثر در جهت بهبود وضعیت محیط زیست و در نتیجه ارتقا سطح کیفیت زندگی شهروندان باشد.

حسینی از دبیران خانه‌ها و کانون‌های محیط زیست مناطق به عنوان رابطین بین مجموعه مدیریت شهری و شهروندان یاد کرد.

وی در ادامه خطاب به دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه با بیان اینکه فعالیت دبیران محیط زیست به عنوان سفیران محیط زیستی در سطح مناطق می‌تواند با شناسایی چالش‌ها و معضلات محیط زیستی در سطح منطقه بسیار راهگشا باشد گفت: شما می‌توانید با تعیین راهکار مؤثر در جهت مدیریت، زمینه ساز ارتقای کیفیت محیط زیست شهری شد.

کد خبر 6090290 علی قدمی

دیگر خبرها

  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم