Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان استقلال در اردوی این تیم در امارات به شدت از مسائل مالی عصبانی هستند تا جایی که این موضوع را بارها به گوش پرویز مظلومی رسانده اند.

به گزارش طرفداری، احمد مددی از مدتی قبل به بازیکنان استقلال قول داده بود قبل از سفر به امارات بخشی از مطالبات بازیکنان این تیم را پرداخت می کند اما با وجود اینکه یک هفته از حضور این تیم در این کشور می گذرد، مدیرعامل استقلال اقدامی برای پرداخت پول به بازیکنان این تیم انجام نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوعی است که بازیکنان استقلال را به شدت عصبانی کرده و آنها در روزهای اخیر بارها اعتراض خود را به گوش فرهاد مجیدی و پرویز مظلومی عضو هیات مدیره استقلال رسانده اند و حتی تهدید کرده اند در بازگشت به تهران در تمرینات شرکت نخواهند کرد.

این اتفاق ها در حالی است که استقلال فردا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال می رود و مدیران باشگاه در فراهم کردن شرایط ایده آل برای این تیم ناموفق بوده اند.

 

بیشتر بخوانید:

ماجرای دلخوری بازیکنان استقلال از احمد مددی چیست؟ 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازیکنان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است

به گزارش همشهری آنلاین،‌ چند روز پس از اینکه هوادار معلول استقلال در ورزشگاه با جواد نکونام عکس یادگاری گرفت، همراه با دخترش به محل تمرین استقلال رفت و با استقبال بسیار خوب جواد نکونام و بازیکنان استقلال مواجه شد.

جدا از سرمربی استقلال که حسابی رفاقت را با این هوادار تمام کرد، بازیکنانی همچون روزبه چشمی و سیدحسین حسینی هم برخورد فوق العاده مطلوبی با او و دخترش داشتند. این طرفدار استقلال، رسول مولایی نام دارد و برخلاف برخی مطالب که در فضای مجازی منتشر شده، معلولیتش مادرزادی نیست بلکه به خاطر وقوع یک سانحه دلخراش دست‌های خود را از دست داده است.

اینطور که بازیکنان استقلال متوجه شدند، رسول چند سال قبل در یک سانحه دچار برق گرفتگی می‌شود و با توجه به مسافت طولانی تا مرکز پزشکی، وقتی او را به بیمارستان می‌رسانند با وجود تلاش کادر پزشکان، متاسفانه دستان خودش را از دست می‌دهد ولی حتی با وجود بروز چنین مشکل بزرگی باز هم استادیوم رفتن را فراموش نکرده و دیدارهای استقلال را تا سرحد امکان از نزدیک تماشا می‌کند.

کد خبر 847859 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال