Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمینه آزادی ۲۵ نفر از مددجویان در جریان بازدید رئیس دادگاه کیفری یک استان تهران همراه با ۱۴ نفر از قضات از زندان رجایی‌شهر فراهم شد. خبرگزاری میزان – در راستای دستورات رئیس قوه قضاییه مبنی بر غربالگری و پایش زندانیان، غلامرضا جواهری رئیس دادگاه کیفری یک استان تهران همراه با ۱۴ نفر از قضات از زندان رجایی‌شهر بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: آزادی ۲ زندانی در بازدید شبانه معاون دادستان سمنان از زندان رئیس دادگاه کیفری یک استان تهران و هیات همراه در جریان این بازدید با ۲۵۰ نفر از مددجویان دیدار کرد و در جریان مشکلات قضایی آن‌ها قرار گرفت.

در جریان این دیدار، زمینه آزادی ۲۵ نفر از مددجویان فراهم شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگاه کیفری دادگستری تهران آزادی زندانیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگاه کیفری دادگستری تهران آزادی زندانیان نفر از مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل زندان‌های فارس گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه برگزار شد که در این جشنها، خیران ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند
اسحاق ابراهیمی افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استاندر حال گذراندن دوره محکومیت خود هستند.
وی افزود: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس برای دریافت کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان فارس آماده  است.

 

دیگر خبرها

  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • احتمال صدور حکم بازداشت مقامات تل آویو در دادگاه کیفری بین‌المللی
  • نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع