Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهرانی‌ها در ۵ ماهه نخست سال جاری از سیب، خربزه و انگور بیشترین استقبال را کردند و این سه میوه از جایگاه ویژه‌ای در سبد میوه خانواده‌های تهرانی برخوردار بودند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ تهرانی‌ها در 5 ماهه نخست سال جاری از سیب، خربزه و انگور بیشترین استقبال را کردند و این سه میوه از جایگاه ویژه‌ای در سبد میوه خانواده‌های تهرانی برخوردار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرتقال، گیلاس، هندوانه، هلو، طالبی، موز و نارنگی نیز به ترتیب در رتبه‌های بعدی فهرست خرید مراجعه‌کنندگان به میادین و بازارهای میوه و تره بار قرار داشتند.

همچنین در بخش محصولات فرنگی نیز خیار، سیب زمینی و گوجه فرنگی بیشترین تقاضا را از سوی شهروندان بوده و سپس، پیاز، سبزی‌های برگی و بادمجان از دیگر سبزیجات و صیفی‌جات پرمصرف شهروندان تهرانی در 5 ماه گذشته بودند.

گفتنی است، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان با اتخاذ و اجرای تدابیر و تمهیدات لازم، موفق شده است تا اختلاف قیمت 30 تا 40 درصد، بیشترین تفاوت قیمت انواع میوه و تره‌بار را نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر ثبت کند.

کاربرد جدید "سلول‌های خورشیدی" در مزرعه‌های باز میوه‌جات

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان میادین سازمان میادین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌یکشنبه نهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748253

دیگر خبرها

  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد