Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@01:51:41 GMT

کادر استقلالی منصوریان در نفت آبادان

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۷۷۷۶

کادر استقلالی منصوریان در نفت آبادان

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا منصوریان که شب گذشته قراردادش را با صنعت نفت آبادان امضا کرد و رسما به عنوان سرمربی این تیم منصوب و معرفی شد، دستیاران خود را معرفی کرد.

بر این اساس محمد خرمگاه، حسین کاظمی، مجاهد خذیراوی، علی دهقان، مرتضی بچاری، کاظم فرحانی و علی مهاجر نفراتی هستند که در کادرفنی نفت به علیرضا منصوریان کمک خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه حضور خرمگاه، کاظمی و خذیراوی به عنوان ۳ ستاره سابق استقلال است که علیرضا منصوریان دست روی آنها گذاشته است.

خرمگاه و کاظمی در آلومینیوم اراک هم کنار منصوریان بودند و حالا در آبادان به این جمع استقلالی مجاهد خذیراوی هم اضافه شده است.

خذیراوی از بازیکنان اسبق استقلال است که در دهه ۷۰ به این تیم پیوست؛ از جمله بازیکنان مستعد فوتبال ایران که برایش در استقلال اتفاق بدی رخ داد و برای مدتی از صحنه فوتبال محو شد. او سال ها بعد از آن حادثه دوباره به آغوش فوتبال بازگشته و امیدواریم روزهای خوبی را در تیم دوست داشتنی صنعت نفت آبادان تجربه کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منصوریان مجاهد خذیراوی حسین کاظمی مجاهد خذیراوی محمد خرمگاه منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری، مدافع چپ تراکتور، در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با قدم‌های مصمم و آماده‌ای که برمی‌داشت روز سختی برای مدافع گرجستانی ذوب آهن رقم زد و او تحت تاثیر درخشش او دچار مصدومیت شد.

نادری که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد در ابتدای فصل هم در آستانه پیوستن به استقلال قرار گرفته بود، اما این اتفاق رقم نخورد و او به تراکتور تیمی که در آن به فوتبال ایران مطرح شد پیوست.

صالح حردانی مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در تقابل با او کار سختی خواهد داشت و باید تمام تمرکز خود را روی مهار این بازیکن بگذارد و از ارسال‌های موج‌دار و نفوذهای ناگهانی او جلوگیری کند.

نادری در بازی‌های اخیر یک سبک خاص را دنبال می‌کند و در حال حرکت با ارسال‌های تیز به نزدیکی محوطه 6 قدم بازیکنان تراکتور را در شرایط گلزنی قرار می‌دهد و مدافعان استقلال این نکته را قطعا در جلسه آنالیز بررسی کرده‌اند.

تراکتوری‌ها در سمت چپ خط حمله هم به احتمال فراوان از امیرحسین حسین‌زاده استفاده خواهند کرد و دو استقلالی سابق به سمت دروازه این تیم یورش خواهند برد.

دیگر خبرها

  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود