Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با صدور حکمی، حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی را به سمت " رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری" منصوب کرد.

به گزارش برنا، متن حکم دکتر سید صولت مرتضوی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای احمد صالحی

با عنایت به مراتب تعهد و شایستگی و سوابق ارزشمند علمی و عملی جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری» منصوب می‌گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود با تشریک مساعی و همکاری همه مجموعه‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در آن مرکز با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری دام عزه‌العالی به دولت انقلابی و مردمی و تأکیدات و انتظارات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در خدمت‌رسانی خالصانه، صادقانه و بدون منت به مردم و با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از طریق فرآیندهای نظارتی و تقویت ارتباطات مردمی، در جهت پاسخگویی و پیگیری مشکلات ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی اهتمام لازم را معمول دارید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و اهتمام به تفکر عدالت‌محور و روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی، قانون‌مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در انجام وظایف موفق و مؤید باشید.

سید صولت مرتضوی

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری دولت جمهوری اسلامی ایران انقلاب مشکلات انقلاب اسلامی رئیس جمهور نهاد ریاست جمهوری حجت الاسلام صالحی ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در مراسم معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان افزود: از این پس برادران اهل سنت ما در مرکز اسلامی استان، شاهد شتاب و هماهنگی بیشتری در امور فرهنگی، مدرسه علوم دینی و مساجد خواهند بود.

آصف باصره مدیر مرکز اسلامی هرمزگان گفت: زندگی برادرانه، در کنار وحدت و همدلی شیعه و اهل سنت استان، در کشور مثال زدنی است.

آصف باصره افزود: حرکت در مسیر رشد این وحدت، نیازمند همدلی همه جانبه است.

حجت الاسلام کاظم لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی علوم دینی اهل سنت هم گفت: جمهوری اسلامی زمینه ساز رشد و ارتقاء علمی و معنوی برادران اهل سنت است.

حجت الاسلام  لطفیان افزود: در کشور ما اعتماد به توانایی و ایده‌های برادران اهل سنت جزء اولویت‌ها است.

در پایان این مراسم حجت الاسلام آصف باصره به عنوان مدیر مرکز اسلامی معرفی و از زحمات حجت الاسلام احمدرضا باوقار قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد