Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسین فارسی ظهر امروز در نخستین جلسه هماهنگی تشکیل قرارگاه امام کاظم(ع) که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، اظهار کرد: تشکیل قرارگاه امام کاظم(ع) بر اساس سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری و پیاده‌سازی طرح جمعیت، خانواده و عفاف و حجاب با تشکیل سه کارگروه تخصصی در این زمینه پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در قرارگاه امام کاظم(ع) به عنوان یک مجموعه قرارگاه کشوری وزارت کشور و فرمانده سپاه در راس قرار دارند و در استان‌ها، استاندار و فرمانده سپاه و در شهرستان، فرماندار رییس قرارگاه و فرمانده سپاه دبیر آن است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر افزود: ️پیاده‌سازی این طرح‌ها نیاز به تعامل، مشارکت و عزم جدی همه دستگاه‌های اجرایی دارد که باید در اسرع وقت کمیته‌های سه‌گانه طرح عملیاتی جمعیت، تحکیم و تعالی خانواده و توسعه و تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف تشکیل و روسا و اعضای آن مشخص شود.

وی با بیان اینکه شرح وظایف هرکدام از کمیته‌ها مشخص است و نظارت و بازرسی از روند پیشرفت و تحقق اهداف این کمیته‌ها مرتب انجام می‌شود تصریح کرد: بررسی روند پیشبرد اهداف قرارگاه توسط کمیته‌های سه‌گانه و تشکیل جلسات قرارگاه هر دو ماه یکبار انجام می‌شود.

فارسی اضافه کرد: هریک از دستگاه‌های اجرایی باید به وظیفه شرعی و قانونی خود در تحقق اهداف قرارگاه امام کاظم(ع) عمل کنند و کوچکترین کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی زمان‌بر است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با استفاده از توان و ظرفیت کارشناسان خود، برنامه‌های راهبردی و عملیاتی برای اجرای سه طرح تخصصی ارائه دهند گفت: در حوزه فرهنگ و دغدغه مقام معظم رهبری، همه باید پای کار باشیم و به دور از روزمرگی، با وجدان کاری به تاکیدات رهبری لبیک بگوییم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر اضافه کرد: صدا و سیما، رسانه‌ها و فضای مجازی در تبلیغات و انعکاس اهداف قرارگاه به ما کمک کنند تا نتیجه بهتری بگیریم.

انتهای پیام/89013

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح جمعیت خانواده و عفاف و حجاب طرح جمعیت خانواده و عفاف و حجاب دستگاه های اجرایی کمیته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر حسن نجفی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه‌ها جلب مشارکت، همکاری و همراهی مردم در تصمیم سازی، تصمیم گیری، نظارت و اجرای برنامه‌های حوزه سلامت می‌باشد. وی اظهار داشت: این تفاهم نامه‌ها با حلقه میانی و گروه مردمی قرارگاه تحول اجتماعی، مدرسه تشکیلاتی اسلامی مضمار، انجمن حقوق شهروندی ندای رسای عدالت، شورای مردمی منطقه صفائیه، شرکت فناور آتی سلامت ایساتیس، شورای مردمی محله محمودآباد، قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی، شورای مردمی محله صدرآباد و قرارگاه محله اسلامی حضرت بقیه الله (عج) به امضاء رسید. دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به منظور مردمی سازی سلامت، تا کنون با ۱۸ حلقه میانی و گروه‌های مردمی تفاهم نامه منعقد کرده است.

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است
  • تمایل به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت را دارم