Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@21:11:45 GMT

معلمان قرچک علیه کرونا واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۸۱۱۳

معلمان قرچک علیه کرونا واکسینه شدند

بهمن خطیبی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روند واکسیناسیون سراسری معلمان و شاغلین در آموزش و پرورش، همزمان با سراسر کشور در شهرستان قرچک نیز آغاز شد و طی آن کلیه معلمان بر اساس زمان‌بندی اعلام شده، نوبت اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.


وی گفت: بخشی از معلمان به دلیل مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد پیش از این واکسن کرونا را دریافت کرده و برخی نیز به دلیل شرایط سنی و بر اساس اعلام وزارت بهداشت، نسبت به دریافت واکسن اقدام کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مرداد ماه امسال، کار واکسیناسیون معلمان و شاغلان در آموزش و پرورش علیه بیماری کرونا آغاز شد و امروز، کلیه معلمان فعال در مدارس و ستاد آموزش و پرورش قرچک دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی تعداد معلمان شاغل در شهرستان قرچک را حدود سه هزار نفر اعلام کرد.
خطیبی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه بازگشایی مدارس گفت: نحوه بازگشایی مدارس در قرچک مطابق دستورالعمل‌های ملی و استانی و در چارچوب رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: تلاش می‌شود تا با تدارک تمهیدات لازم، هر چه سریع‌تر شرایط برای آموزش حضوری دانش‌آموزان فراهم شده و ارتباط چهره به چهره معلم و دانش آموز که اصلی مهم در فرآیند آموزشی محسوب می‌شود، شکل گیرد.

فرماندار قرچک گفت: مجموعه آموزش و پرورش و مدیران مدارس باید بتوانند در قالب پروژه مهر، بازگشایی مطلوب و شایسته مدارس را رقم بزنند و با بسیج تمام امکانات موجود به استقبال سال تحصیلی جدید بروند.

قرچک با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
بیش از ۶۰ هزار دانش آموز در مدارس قرچک مشغول تحصیل می‌باشند.

برچسب‌ها ویروس کرونا بهمن خطیبی طرح واکسیناسیون کرونا ورامین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی معلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بهمن خطیبی طرح واکسیناسیون کرونا ویروس کرونا بهمن خطیبی طرح واکسیناسیون کرونا ورامین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی معلم آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، استاندار هرمزگان در این مراسم که در دبستان دخترانه شهید حسین الله پرست برگزار شد، گفت: برای ارتقاء کیفیت آموزشی، امسال چند مدرسه تخصصی در حوزه انرژی هسته‌ای، صنعت و تجارت در استان به بهره برداری می‌رسد.

مهدی دوستی افزود: برای افزایش امکانات رفاهی معلمان نیز، اردوگاه‌های تفریحی برای معلمان برپا می‌شود.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مدافع حقوق معلمان هستند و سعی می‌کنیم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش به مطالبات به حق معلمان پاسخ مناسبی داده شود.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این مراسم از برگزاری بیش از سه هزار و ۷۰۰ برنامه در هفته بزرگداشت معلم در استان خبر داد و گفت: در این هفته علاوه بر قدردانی از همه معلمان، به صورت ویژه از ۹ معلم نمونه استان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد