Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:47:53 GMT

تسلیت رئیس‌جمهور درپی درگذشت حجت الاسلام سید احمد زرگر

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۸۱۲۶

تسلیت رئیس‌جمهور درپی درگذشت حجت الاسلام سید احمد زرگر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حجت الاسلام سید احمد زرگر رئیس فقید دادگاه انقلاب اسلامی،نوشت: این چهره متعهد، سرشناس و پر تلاش، سالیان متمادی از عمر شریف خود را در مناصب مختلف قضائی و نظارتی با اخلاص وقف خدمت به اسلام و انقلاب و به ویژه ارتقای ارزش‌های والای فرهنگی و عدالت محور نظام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام او به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد زرگر رئیس فقید دادگاه انقلاب اسلامی موجب تأثر اینجانب گردید.

این چهره متعهد، سرشناس و پر تلاش، سالیان متمادی از عمر شریف خود را در مناصب مختلف قضائی و نظارتی با اخلاص وقف خدمت به اسلام و انقلاب و به ویژه ارتقای ارزش‌های والای فرهنگی و عدالت محور نظام کرد و کارنامه درخشانی از خود بر جا گذاشت.

اینجانب این مصیبت را به همکاران قوه قضائیه و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با برادر شهیدش و برای سایر بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسالت دارم.

ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 5302955 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی سید احمد زرگر پیام تسلیت مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم صحن مجلس حسین امیرعبداللهیان سیدابراهیم رئیسی محمد باقر قالیباف نیروی دریایی ارتش حسین امیر عبداللهیان افغانستان وزارت امور خارجه آژانس بین المللی انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ایالات متحده امریکا حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی

مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی پیامی منتشر کرد.

به گزارش جماران، متن پیام مذکور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی با فضیلت سرکار خانم معصومه حائری همسر مکرمه آیت الله شهید سید مصطفی خمینی و فرزند آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری موجب تآسف و تآثر فراوان گردید.

آن بانوی با فضیلت در مراحل دشوار زندگی همسر بزرگوارشان و در مسیر انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم ستمشاهی همواره یاری مهربان و همسری فداکار بود و صبورانه مصائب و سختی‌های فراوان همراهی و همگامی با امام و نهضت اسلامی را تحمل نمود.

مجمع روحانیون مبارز ضایعه فقدان این بانوی پرهیزکار را به فرزند فاضل و دانشمند ایشان حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سید حسین خمینی و دختر گرامیشان و بیت رفیع و خاندان شریف امام خمینی (س) و آیت‌الله حائری یزدی (ره) و به سایر مصیبت دیدگان ارجمند تسلیت می‌گوید و از خداوند کریم می‌خواهد آن بانوی وارسته را با حضرت زهرا سلام الله علی‌ها محشور و به بازماندگان محترم سلامتی و صبر و اجر مرحمت فرماید.

مجمع روحانیون مبارز

هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت