Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@00:21:26 GMT

امگا ابزار: لیست ابزار و لوازم تعمیرات موبایل (ضروری)

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۸۲۹۱

امگا ابزار: لیست ابزار و لوازم تعمیرات موبایل (ضروری)

 همه ما تعمیرکاران دوست داریم موبایل‌های آسیب‌دیده‌ای را که به دستمان سپرده‌اند، صحیح و سالم تحویل دهیم و مشتری‌های خود را از کیفیت بالای خدماتمان شگفت‌زده کنیم. همه تعمیرکاران حرفه‌ای موبایل بدون شک از تجربه و مهارت کافی برخوردار هستند. اما یکی از رازهایی که بعضی از تعمیرکاران حرفه‌ای را از رقبایشان متمایز می‌کند و جایگاه شغلی ویژه‌ای را برایشان رقم می‌زند، کیفیت ابزار تعمیرات موبایل آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب قصد داریم لیستی از ابزار تعمیرات موبایل و بهترین برندهای آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. با داشتن این ابزارها می‌توانید در حیطه تخصصی خود به همان تعمیرکار نمونه‌ای تبدیل شوید که همه مشتری‌ها آرزوی سپردن کار خود به دست او را دارند. با ما همراه باشید.

ضروریترین ابزار تعمیرات موبایل

تا تبدیل شدن شما به یک تعمیرکار حرفه‌ای و متخصص، چیزی باقی نمانده است! در ادامه مهم‌ترین ابزارهای تعمیرات موبایل و بهترین برندهای هرکدام را به شما معرفی می‌کنیم. توجه کنید که تمام ابزار و لوازم تعمیرات موبایل را می توانید از امگا ابزار بخرید. فروشگاه اینترنتی لوازم تعمیرات موبایل omegaabzar.com جایگزین مناسبی برای سایت معروف و خوش نام emdadmobile.net است.

مولتی متر تعمیرات موبایل

مولتی متر ابزاری چندمنظوره و بی‌نظیر برای عیب‌یابی و تعمیرات موبایل است. با مولتی متر می‌توانید جریان، مقاومت و ولتاژ قطعات موبایل را با دقتی عالی اندازه‌گیری کنید. مولتی مترها انواع مختلفی دارند که از آن جمله می‌توان به مولتی مترهای دیجیتالی، آنالوگ یا عقربه‌ای و حرفه‌ای اشاره کرد.

منبع تغذیه

منبع تغذیه موبایل یکی از مهم‌ترین ابزارهای تعمیرات موبایل است که برای عیب‌یابی، تست جریان کشی و شوک دادن به باتری موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرد. منبع تغذیه موبایل جریان برق خانگی را می‌گیرد و با تنظیم ولتاژ و جریان برق، گوشی موبایل را بدون نیاز به باتری روشن می‌کند.

سِت پیچ‌گوشتی

داشتن ست پیچ‌گوشتی باکیفیت و تخصصی که هم دوام کافی داشته باشد و هم بدون آسیب رساندن به بدنه موبایل، باز و بسته کردن پیچ‌های مختلف را به ظرافت هر چه تمام‌تر انجام دهد، برای هر تعمیرکار نمونه‌ای ضروری است.

برندهای باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه سانشاین، یاکسون و تلیجیا را به‌عنوان بهترین برندهای ست پیچ‌گوشتی موبایل در ایران، به تمامی تعمیرکاران نمونه‌ای که هدفشان انجام دادن هر چه بهتر کار تعمیرات موبایل است، توصیه می‌شود.

هیتر و هویه

هیتر هویه یکی از کاربردی‌ترین ابزارهایی است که برای لحیم‌کاری و تعمیر قطعات آسیب‌دیده موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرد. هویه‌ها دو دسته هستند: تفنگی و قلمی. کار هیتر نیز حرارت دادن به قطعات موردنظر و آسان کردن تعمیرات موبایل است. با هیتر می‌توانید لاستیک‌های زیر قاب موبایل را با اعمال حرارت کنترل‌شده‌ای نرم‌تر کرده و قاب موبایل را به‌آسانی باز کنید.

امگا ابزار به‌عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم تعمیرات موبایل، برندهای سانشاین، یاکسون، گرداک و کوییک را به‌عنوان باکیفیت‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای هیتر و هویه، به تمامی تعمیرکاران محترمی که می‌خواهند کار بی‌عیب و نقصی را تحویل مشتری بدهند، توصیه می‌کند.

دستگاه التراسونیک

دستگاه التراسونیک یا اصطلاحاً بُردشور موبایل، یکی از لوازم بسیار کاربردی در تعمیرات موبایل است. کار این دستگاه تولید امواجی در محدود ۳۰ تا ۴۵ کیلوهرتز و تبدیل این امواج به انرژی الکتریکی و امواج صوتی است. برای شستشوی بُرد موبایل، کافی است مایع التراسونیک را درون این دستگاه بریزید و سپس بُرد گوشی موبایل را بدون ال‌سی‌دی، دوربین و کابل‌ها داخل این دستگاه قرار دهید. در نهایت بُرد موبایل را پس از ۳ تا ۶ دقیقه از دستگاه خارج کرده و آن را کاملاً خشک می‌کنید.

دستگاه سپراتور و فریز تعویض گلس

دستگاه سپراتور و دستگاه فریز تعویض گلس، دو عدد از لوازم بسیار ضروری در تعمیرات موبایل هستند. کار دستگاه سپراتور (تاچ بردار) دارای مکنده، جداسازی صفحه‌نمایش تخت موبایل‌ها و تبلت‌های آسیب‌دیده است.

کار دستگاه فریز تعویض گلس نیز جداسازی صفحه‌نمایش‌های آسیب‌دیده‌ای است که لبه‌های آن‌ها حالت خمیده و گرد دارد.

امگا ابزار به‌عنوان مرجع تخصصی عرضه‌کننده انواع وسایل و لوازم تعمیرات موبایل، برندهای سانشاین، یاکسون و کوبا را به‌عنوان بهترین برندهای دستگاه سپراتور و فریز تعویض گلس موجود در ایران، به تمامی تعمیرکاران نمونه‌ای که می‌خواهند با کیفیت و تعهد کار خود زبانزد شوند، توصیه می‌کند.

لوپ دیجیتال حرفه ای تعمیرات موبایل

لوپ دیجیتال حرفه ای و میکروسکوپ تعمیرات موبایل از جمله دستگاه‌های بسیار کاربردی هستند که داشتن آن‌ها برای تمامی تعمیرکاران حرفه‌ای لازم و ضروری است. به کمک لوپ و میکروسکوپ می‌توانید قطعات ریز گوشی‌های موبایل را با دقتی مثال‌زدنی ببینید و به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید. لوپ‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند که بسته به میزان ظرافت کاری خود می‌توانید بهترین نوع را انتخاب و تهیه کنید.

برندهای یاکسون، سانشاین و ریلایف را به‌عنوان بهترین برندهای دستگاه لوپ و میکروسکوپ موجود در ایران، به تمامی تعمیرکاران متخصصی که شعارشان دقت و ظرافت در کارشان است، توصیه می‌شود.

اسپاتول و قاب بازکن

اسپاتول و قاب بازکن نیز یکی دیگر از ابزارهایی هستند که همه تعمیرکاران حرفه‌ای موبایل در اختیار دارند. به کمک قاب بازکن و اسپاتول می‌توانید قاب، تاچ ال‌سی‌دی و درب انواع گوشی را باز کنید و تعمیر قطعات موبایل را ساده‌تر از همیشه انجام دهید.

امگا ابزار وارد کننده ابزار تعمیرات موبایل

با داشتن بهترین لوازم تعمیرات موبایل می‌توانید از دانش و تخصص خود بیشترین بهره را ببرید و کار تعمیرات موبایل را به بهترین صورت ممکن انجام دهید. اگر به دنبال فروشگاه معتبری برای خرید ابزار تعمیرات موبایل هستید، ما «امگا ابزار» را به شما معرفی می‌کنیم.

امگا ابزار، مرجع تخصصی فروش انواع ابزار تعمیرات موبایل و تبلت، فرصت خرید آسان تمامی ابزارهای موردنیاز تعمیرکاران محترم را فراهم کرده است. با امگا ابزار می‌توانید از هر کجای ایران که هستید، بهترین برندهای ابزار تعمیرات موبایل را در کمتر از ۲ دقیقه سفارش دهید و درب منزلتان تحویل بگیرید.

با امگا ابزار وب سایت خرید لوازم تعمیرات موبایل، می‌توانید معروف‌ترین برندهای لوازم تعمیرات موبایل را با تضمین کیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت سفارش دهید و در میان رقبایتان خوش بدرخشید.

منبع: فارس

کلیدواژه: موبایل امگا کیفیت لوازم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کولر را می‌توانید بپوشید!

شرکت سونی به تازگی از ریون پاکت ۵(Reon Pocket ۵) خود رونمایی کرده است که یک دستگاه پوشیدنی است که نوید امکان تنظیم دمای شخصی بدن را مانند یک تهویه مطبوع قابل حمل می‌دهد.

به گزارش ایسنا، این گجت جالب از روش‌های سنتی مانند پنکه‌ها و لباس‌های حجیم فاصله گرفته و راه‌حلی بالقوه راحت‌تر برای مدیریت دمای بدن در محیط‌های مختلف ارائه می‌دهد.

راحتی و سفارشی‌سازی حسگر محور

به نقل از آی‌ای، ریون پاکت ۵ یک فن ساده نیست. این یک ماژول ترمو-الکتریک با مجموعه‌ای از حسگرها برای ایجاد یک محیط کوچک در اطراف هسته مرکزی بدن شما است. این حسگرها دمای بدن، رطوبت و حتی حرکات فرد را کنترل می‌کنند تا نیازهای اشخاص برای راحتی را تعیین کنند.

این دستگاه پنج سطح خنک کننده برای روزهای گرم و چهار سطح گرمایش برای هوای خنک‌تر ارائه می‌دهد. برای بهینه‌سازی عملکرد آن، می‌توان آن را با ریون پاکت تگ همسان‌سازی کرد. این یک حسگر کوچک است که دما و رطوبت محیط را تشخیص می‌دهد و داده‌ها را به واحد قرار گرفته در قسمت گردن ارسال می‌کند. این دستگاه به ریون پاکت ۵ اجازه می‌دهد تا قبل از اینکه گرما یا سرما را احساس کنید، شرایط راحتی شما را به طور فعال تنظیم کند.

برای کسانی که کنترل دستی را ترجیح می‌دهند، یک برنامه اختصاصی برای اندروید و آیفون این امکان را می‌دهد که سطح سرمایش و گرمایش را از طریق بلوتوث تنظیم کنند. عمر باتری آن ۱۷ ساعت با یک بار شارژ است که برای استفاده طولانی مدت ایده آل محسوب می‌شود.

اولین نمایش جهانی یک مفهوم اثبات شده

طرح مفهومی ریون پاکت پیش از این معرفی شده بود. سیستم کنترل آب و هوای پوشیدنی سونی از سال ۲۰۱۹ در ژاپن در دسترس بوده و نسخه‌های بعدی آن در بازارهای آسیایی موفق عمل کردند و اکنون شاهد یک عرضه جهانی هستیم که بریتانیا اولین بازار خارج از آسیای آن است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ
  • این کولر را می‌توانید بپوشید!
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • حمایت از طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی توسط ستاد علوم شناختی
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی