Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@16:40:30 GMT

ماجرای منع واردات شیائومی چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۸۵۰۰

ماجرای منع واردات شیائومی چیست؟

به گزارش تابناک،  رئیس انجمن صنفی فروشندگان تلفن همراه در گفت‌وگو با ایلنا گفت: دلیل ممنوعیت این است که برخی گوشی‌های وارداتی بعضی از سرشماره‌ها را پشتیبانی نمی‌کرد، بنابراین اعلام شد این موضوع باید از مبدا رفع شود.

افشار فروتن‌لاریجانی درباره ممنوعیت واردات گوشی‌های شیائومی اظهار داشت: دلیل ممنوعیت این است که برخی گوشی‌های وارداتی بعضی از سرشماره‌ها را پشتیبانی نمی‌کرد، بنابراین اعلام شد این موضوع باید از مبدا رفع شود تا نرم‌افزار خاص مورد نیاز زمان تولید نصب و پشتیبانی لازم انجام شود تا مشکلی برای مصرف‌کننده پیش نیاید و به نحو احسن خدمات ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: غیر از شیائومی برخی مدل‌های برندهای دیگر تلفن همراه از جمله نوکیا، سامسونگ و اپل شامل این ممنوعیت شده‌اند که با توجه به کافی نبودن خدمات، ملزم به اصلاح شدند.

رئیس انجمن صنفی فروشندگان تلفن همراه خاطرنشان کرد: طبق اعلام واردکنندگان در حال حاضر واردات برخی مدل‌های برند شیائومی حجم قابل توجهی کاهش پیدا کرده است و باید بررسی شود که آیا مشکل قابل رفع است یا خیر.

وی تصریح کرد: وقتی حجم تقاضا بالا باشد و عرضه پاسخگو نباشد پوشش سطح تقاضا دچار مشکل می‌شود و در واقع قدرت مانور و حق انتخاب کاربر را کاهش و محدود می‌کند.

فروتن‌لاریجانی یادآور شد: عدم واردات این برند خاص از گوشی روی تقاضای موبایل تاثیر ندارد اما روی محدود شدن حق انتخاب متقاضی تاثیرگذار است.

وی گفت: شیائومی و برخی گوشی‌های چینی برخی سرشماره‌ها را پشتیبانی نمی‌کند و باید در زمان تولید رفع شود، اما این امکان هم وجود دارد که پس از ورود اصلاح شود، در عین حال می‌توان این امکان را در کشور فراهم کرد که برندی مثل شیائومی و یا برخی دیگر از انواع گوشی تقاضای بیشتری دارد، مونتاژ شود و در داخل برنامه‌ریزی و بسته‌بندی و تولید کرد و با توجه به افزایش تعرفه واردات، هدف حمایت از بخش تولید داخل محقق شود ضمن اینکه کاربران نیز با مشکلات این‌چنینی مواجه نشوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 پنجشیر فهیم دشتی بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد اعمال ماه صفر تلفن همراه شیائومی اربعین 1400 پنجشیر فهیم دشتی بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد اعمال ماه صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد

آفتاب‌‌نیوز :

تصویری جدید از بهرام رادان جلوی آیینه گوشی سامسونگ خود در شبکه‌های مورد توجه قرار گرفت و آیفون نبودن آن باعث تعجب مردم شد. بنابر آنچه در برخی از صفحات فضای مجازی نوشته شده مدل گوشی بهرام رادان، سامسونگ S ۲۴ هست که در بازار ۶۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱۷ اردیبهشت)
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • (تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد