Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرمانداران، معاونان و مدیران کل استانداری که در سالن شهدای دولت برگزار شد، با بیان اینکه باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که گویا سالها قرار است در پست‌های خود حاضر و پاسخگو باشیم، گفت: از سوی دیگر باید همانند سربازی جان برکف برای نظام آماده باشیم که در سنگر دیگری انجام وظیفه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هیچ کاری در استان نباید معطل و بلاتکلیف بماند و ضرورت دارد در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران و تبعیت از سیاست‌های دولت، برای به سرانجام رساندن پروژه‌ها و برنامه‌ها نظام مند و پویا باشیم.

شهبازی اضافه کرد: خدا را شاکریم که کاردولت با قدرت و انرژی فراوان آغاز شده و در این مسیر همه ما وظیفه داریم در هر پست و منصبی هستیم با جدیت و اهتمام لازم به روند تحقق اهداف سرعت ببخشیم.

این مقام مسؤول اضافه کرد: فرمانداران در شهرستان‌های ۷ گانه البرز با اشراف کامل به روند پیشرفت پروژه‌هایی که مورد مطالبه و نیاز مردم است، نظارت داشته باشند تا هرچه سریع تر مورد بهره برداری قرارگیرد.

استاندارالبرز اضافه کرد: ایجاد بسترهای رفاه، آرامش و رضایتمندی مردم مهمترین هدف ما بعنوان کارگزاران نظام است و دراین راهی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار البرز انتصابات دولت سیزدهم عزیزاله شهبازی پروژه خبرگزاری فارس البرز کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار هرمزگان:جذب سهمیه استخدامی معلمان وظیفه ما است

استاندار هرمزگان در پیامی به معلمان استان نوشت: امروز انجام وظیفه‌ی ما در ارتقاء امکانات رفاهی فرهنگیان، جذب سهمیه بیشتر استخدامی تنها جبران جبران گوشه‌ای از زحمات بیدریغ شماست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار با تبریک فرا رسیدن روز معلم گفت: گرامیداشت روز معلم تکریم دانایی است و پاسداشت پرورش جان‌های روشن دانست.

وی افزود: هرمزگان عزیز در مسیر پیشرفت و توسعه پایدار خود مدیون دانایی، ایمان و قدرت فرزندان خویش است و این هدیه گران‌بها را شما معلمان عزیز با همت والای‌تان به سرزمین مان تقدیم کرده‌اید.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: کلاس درس شما نسل جوان هرمزگان را، وارثان تمدن بزرگ ایران اسلامی و پاسبانان قدرتمند خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای مکران را، دانشمندان و مدیران آینده روشن هرمزگان را تربیت می کند. 

وی تصریح کرد: همه‌ی ما غیر از آموخته های‌مان از معلمانمان چیز دیگری نداریم، رفتار ما، علم ما، نگرش و شخصیت ما و هر آنچه داریم از وجود معلمان، ارزش و اعتبار یافته است. 

دوستی گفت: امروز انجام وظیفه‌ی ما در ارتقاء امکانات رفاهی فرهنگیان، جذب سهمیه بیشتر استخدامی، افزایش سرانه‌ی فضاهای آموزشی،ارتقاء کیفیت تحصیلی، راه‌اندازی و تجهیز تخصصی آزمایشگاه‌ها و تأسیس مدارس تخصصی تنها جبران گوشه‌ای از زحمات بیدریغ شماست.

وی در پایان گفت: یاد و خاطره استادشهید مرتضی مطهری و مبارکباد روز معلم بر همه شما معلمان ایران اسلامی و هرمزگان سربلند گرامی باد. 

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران
  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • نماینده شیراز: طبل رسوایی غرب و غربگرا‌ها با هم به صدا در آمده است
  • پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • استاندار هرمزگان:جذب سهمیه استخدامی معلمان وظیفه ما است