Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پبشگیری تهران بزرگ از اقدام به موقع ماموران کلانتری 144 جوادیه که منجر به ناکامی سارقان مسلح در تهرانپارس شد، خبر داد.

به گزارش ایران آنلاین ،سرهنگ " جلیل موقوفه ای " رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: صبح امروز با اعلام خودکار خبر سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در تهرانپارس به سامانه آلارم مستقر در مرفوک فاتب  رسیدگی به پرونده در دستور کار کلانتری 144 جوادیه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بنابرحساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری 144 کلانتری جوادیه سریعا به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را جهت بازداشت سارقان آغاز کردند.
رئیس پلیس پیشگیری  تهران بزرگ ادامه داد: دقایقی بعد 4متهم که قصد سرقت مسلحانه از طلافروشی را  داشتند بلافاصله پس از مشاهده ماموران کلانتری اقدام به شلیک تیرهوایی با سلاح شکاری کردند و  پس از ناکامی در سرقت مسلحانه طلافروشی با خودرو تیبا متواری شدند.
سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه اقدام پیشگیرانه ماموران کلانتری 144 جوادیه منجر به ناکامی سارقان مسلح از سرقت شد، خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری 4 متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سرقت مسلحانه کلانتری 144

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر

نیکروز سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو نفر سارق زن و مرد که از شهرستان های مشگین شهر و پارس آباد اقدام به سرقت طلا کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این دو نفر آقا و خانم غیر بومی که اقدام به سرقت و کش زنی طلا از طلا فروشی های سطح شهرستان های اردبیل و مشگین شهر کرده بودند با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا های مسروقه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: درحال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

سلیمانی گفت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و بررسی های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 6093684

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان