Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شما تجربه پختن غذا برای تعداد زیاد را داشته‌اید؟ خیلی از ما در دوران کودکی و در حیاط خانه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، دیگ‌های بزرگ برنج و آش و... را دیده‌ایم و حتی شاید بخشی از پررنگ‌ترین خاطرات کودکی‌مان مربوط به دویدن دور دیگ‌ها یا پاک کردن حبوبات و برنج بوده باشد. اگر شما هم از این خاطرات دارید؛ احتمالا با من هم نظرید که خوش‌طعم‌ترین غذاها؛ همان‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر دلتان برای حال و هوای آن روزها تنگ شده؛ بد نیست خودتان دست به کار شده و همان غذاها یا آش‌ها را تهیه کنید. اگر مواد لازم را در خانه‌تان ندارید هم هیچ عیبی ندارد؛ همین حالا هر چیزی که لازم دارید را به آلین لند سفارش دهید و تا قبل از تمام کردن این متن، آن را درب منزل تحویل بگیرید!

گنج پنهان مادربزرگ‌ها

خیلی از مادربزرگ‌ها مخصوصا قدیمی‌ترها، صندوقچه یا کشویی داشتند که همه خوراکی‌ها را داخل آن پنهان می‌کردند و کلیدش را هم به هیچکس نمی‌دادند. یکی دیگر از گنج‌های پنهان این خانه‌ها هم انباری قدیمی و کیسه‌های برنج و چای و حبوبات و.... بود. شاید شما هم تجربه رفتن به بازار برای خرید بهترین و تازه‌ترین بنشن و اقلام مصرفی برای مهمانی و نذری را داشته باشید. این فرآیند چند روز طول می‌کشید تا به اندازه کافی حبوبات و برنج و چای با کیفیت تهیه شود. بعد از این مرحله، نوبت به تمیز کردن و پاک کردن آنها می‌رسید.

الان شما می‌توانید محصولات برند خوشبخت یا محصولات برند گلستان را از آلین لند تهیه کنید و بدون نیاز به گشتن دور بازار، مواد اولیه را با بهترین کیفیت بخرید.

جیب پربرکت پدربزرگ‌ها

پختن حجم زیاد غذا به عنوان نذری یا مهمانی‌های هفتگی،‌ هزینه زیادی دارد؛ اما جیب پدربزرگ‌ها پربرکت بود و هر سال عده بیشتری سر سفره‌هایشان می‌نشستند. حالا هم اگرچه فشار اقتصادی و گرانی بیشتر از روزهای گذشته است؛ اما با خرید هوشمندانه و به صرفه، می‌توانید با همان کیفیت، غذاهایی خوشمزه و خوش طعم تهیه کنید.

در آلین لند؛ که به سرزمین اسرارآمیز هم شناخته می‌شود؛ هر روز تخفیف‌های هیجان انگیزی پیدا می‌کنید که گاهی قیمت‌ها را تا 70٪ کاهش می‌دهند. یعنی شما می‌توانید با صرف هزینه غذا برای 3 نفر، برای 10 نفر غذا بپزید! شما با خرید محصولات برند طبیعت و سایر اقلامی که در سایت آلین لند تخفیف دارند؛ می‌توانید یاد و خاطره روزهای طلایی گذشته را برای خودتان و بقیه اعضای خانواده زنده کنید.

آلین لند  ( https://www.alinland.com/ ) سبد خرید شما را با هزینه ارسال رایگان و در کسری از ساعت به دستتان می‌رساند؛ پس همین حالا دست به کار شوید و برای یک مهمانی یا پخت غذای نذری کوچک برنامه‌ریزی کنید.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خرید اقلام مصرفی آلین لند تحویل فوری آلین لند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746280

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • پساب شهری در کرمانشاه جایگزین آب مصرفی صنایع شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند