Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان نوری مدیر عامل باشگاه ملوان بندر انزلی گفت : برای تیمی با قدمت ملوان داشتن زمین اختصاصی و کمپ برای رده های پایه ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ پژمان نوری مدیر عامل باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی در جلسه شورای عالی ورزش استان گیلان در خصوص وضعیت این تیم اظهار داشت : تیم ملوان بندر انزلی 18 میلیارد تومان بدهی ریالی و 220 هزار دلار بدهی ارزی داشت و  بازیکنان خارجی شکایت کرده بودند و حکم فیفا صادر شده بود که خوشبختانه بدهی هایی که تیم را بیشتر درگیر کرده بود مرتفع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در حال حاضر باشگاه ملوان 10 میلیارد تومان بدهکار است و امیدوار هستیم که این معضلات مالی نیز برطرف شود .

نوری با بیان اینکه تیم ملوان بندر انزلی بیش از 50 سال قدمت دارد و تیمی ریشه دار در گیلان محسوب می شود ، گفت : متاسفانه هنوز باشگاه ملوان یک دفتر و زمین اختصاصی ندارد و با وجود اینکه 7 تیم پایه داریم مشکل زمین بسیار محسوس است.

وی اضافه کرد : تیم های ملوان ب ، ملوان بانوان و فوتبال ساحلی ملوان نیز از جمله تیم های ما هستند و برای هر تمرین این تیم ها ناچار به اجاره زمین هستیم که خود مبلغ زیادی در سال خواهد شد .

مدیر عامل باشگاه ملوان بندر انزلی ادامه داد : در زمین چراغ پشتان بندر انزلی می توانیم برخی امکانات را به صورت سازه های سبک ایجاد کنیم اما متاسفانه محیط زیست با این جریان مخالفت می کند و حتی اجازه ی فنس کشی نیز نداریم.

وی تاکید کرد : برای تیمی با قدمت ملوان ایجاد کمپی برای تیم های پایه ضروری است .

نوری ضمن تشکر از نماینده بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار این شهرستان و مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در زمینه حمایت از پروژه بازسازی استادیوم تختی انزلی گفت : دغدغه فوتبال دوستان بندر انزلی استادیوم تختی است ، اگر بازسازی استادیوم تختی تسریع شود ما امیدوار به داشتن فضایی برای تیم ملوان خواهیم بود .

وی در خصوص زمین چمن استادیوم تختی نیز عنوان کرد : چمن این استادیوم دارای مشکلات بود و برای بهسازی آن یک و نیم میلیارد تومان اعتبار نیاز است که جا دارد در اینجا از جناب آقای مهندس رشید پور عضو هیات مدیره باشگاه تشکر و قدردانی نمایم که این هزینه را تقبل کرده اند اما در حال حاضر برای بهسازی چمن استادیوم مجوز برداشت خاک صادر نشده و این در حالی است که تا 15 مهر و آغاز مسابقات زمانی نداریم و دو ماه برای بحث آماده شدن چمن ورزشگاه زمان لازم است.

نوری در پایان از مسوولین استانی خواست تا باشگاه ملوان را در بحث تهیه زمین حمایت و یاری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مدیر عامل باشگاه استان گیلان دلار فیفا زمین فوتبال محیط زیست مجلس شورای اسلامی فرماندار ورزش و جوانان مشکلات خاک پژمان نوری استادیوم تختی انزلی ملوان بندر انزلی میلیارد تومان استادیوم تختی باشگاه ملوان برای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است

استاندار کرمانشاه گفت: برای ایمن‌سازی استان کرمانشاه و اتمام واقعی بازسازی زلزله به ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _ شنبه هشتم هشتم اردیبهشت _ در نشست مدیریت بحران که با حضور محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت و کنترل به‌موقع، بحران را به حداقل می‌رساند.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه به‌دلیل شرایط خاصی که دارد در معرض بحران‌های مختلفی همچون سیل، زلزله و… قرار دارد.

استاندار کرمانشاه اشاره‌ای به خطر آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌های استان با توجه به پوشش گیاهی منطقه داشت و بحث تجهیزات امداد و نجات داشت و گفت: پدیده ریزگردها از دیگر مشکلات استان است که با توجه به عوامل مؤثر اثرگذار شدت و ضعف دارد.

وی با اشاره به مشکلات به‌جا مانده از ادوار گذشته برای استان، تصریح کرد: با اعلام بی‌موقع جشن پایان بازسازی زلزله از ردیف بودجه زلزله‌زده کشور خارج شدیم در حالی که هنوز ده‌ها ساختمان دولتی از فرمانداری گرفته تا ادارات حتی مساجد این مناطق، بازسازی نشده است.

صحرایی اشاره هم به افتتاح زودهنگام راه‌آهن کرمانشاه داشت و افزود: راه‌آهن کرمانشاه برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم نزدیک به یک‌هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد.

وی با ادامه نیازهای استان کرمانشاه به بحث امسال تسهیلات مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و گفت: در صورت تخصیص تکمیل ساختمان‌های مناطق زلزله‌زده با توجه به پیشرفت فیزیکی آن‌ها اولویت‌بندی می‌شود.

استاندار کرمانشاه گفت: برای ایمن‌سازی کرمانشاه و اتمام واقعی بازسازی زلزله به ۴ همت اعتبار نیاز است که حدود ۲.۷ هزار میلیارد تومان آن صرف مناطق زلزله‌زده و ۱.۳ هزار تومان آن برای مابقی استان هزینه شود.

کد خبر 748515

دیگر خبرها

  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • مشعل المپیک به فرانسه تحویل داده شد + ویدئو | واکنش تماشاچیان حاضر در استادیوم را ببینید