Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@09:47:43 GMT

درگذشت ندا یاسی شاخ جنجالی اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۸۹۰۹

درگذشت ندا یاسی شاخ جنجالی اینستاگرام

اینستاگرام صفحه ندا یاسی شاخ جنجالی اینستاگرام را به حالت شخصی که فوت می‌کند درآورده است. زنده است، ولی حال او خوب نیست: «ندا یاسی درگذشت» این خبری بود که در این چند روز در فضای مجازی دست به دست می‌شود، اما ماجرا چیست؟ در حالی که در این چند روز خبر درگذشت یک چهره اینستاگرامی دست به دست می‌شود، اما او زنده است (اما حال او وخیم است) و خبر درگذشت ندا یاسی به دلیل تغییرات صفحه اینستاگرام به حالت یاد بود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صفحه این چهره مشهور اینستاگرامی که با لایو‌های حاشیه ساز مطرح شده بود به حالت یاد بود در آمد که گمانه زنی درگذشت او را تقویت کرد.

اما ادمین پیج او در استوری اینستاگرامش نوشت هرچند ندا یاسی در بیمارستان ترکیه بستری است، اما پیام‌های فیک کاربران باعث شده اینستاگرام درگذشت او را تائید کند.

او در ادامه خواست به این دختر رحم کنند و موجبات اذیت او را فراهم نکنند.


گفتنی است لایو امیر تتلو و ندا یاسی بالاترین کاربر آنلاین در اینستاگرام را با حدود ۶۰۰ هزار نفر جا به جا کرد.   ندا یاسی کیست؟ این چهره اینستاگرامی با دعوت چهره‌های جنجالی و سوالات بعضا غیر اخلاقی بازدید کنندگان زیادی پیدا کرد.

او گاهی در لایو‌ها رفتار‌های غیر اخلاقی و حرف‌های رکیک می‌زد و حواشی بسیاری داشت.

اطلاعات دقیق از خود نداده، اما به نظر می‌رسد حدود ۳۵ سال سن داشته باشد و چند سالی می‌شود از کشور مهاجرت کرده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ندا یاسی اینستاگرام شاخ جنجالی فضای مجازی بیمارستان ترکیه ندا یاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، اینستاگرام چند قابلیت تعاملی جدید برای استوری معرفی کرده است که روش‌های اشتراک‌گذاری موسیقی، عکس و ویدیو را متحول می‌کنند.

براساس گزارش زومیت، جذاب‌ترین قابلیت جدید، Reveal نام دارد. با استفاده از این قابلیت، محتوای استوری تار می‌شود و حالتی رازآلود پیدا می‌کند و مخاطبان تنها با ارسال پیام خصوصی (DM) به شخصی که استوری را منتشر کرده است می‌توانند آن را ببینند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، می‌گوید: «پیام‌های خصوصی بخش مهمی از این پلتفرم هستند و استوری و همین پیام‌ها عامل اصلی رشد اینستاگرام بوده‌اند. قابلیت Reveal گام بعدی در این مسیر است و بدون شک سازندگان محتوا از آن به‌عنوان ابزاری برای افزایش تعامل با استوری‌هایشان استفاده خواهند کرد.»

قابلیت دیگر، Frames نام دارد که یک افکت پولاروید روی تصاویر اعمال می‌کند. بدین ترتیب وقتی کاربران گوشی خود را تکان می‌دهند، عکس ظاهر می‌شود.

اینستاگرام قابلیت قالب‌بندی مبتنی‌بر موسیقی اضافه کرده که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از الگوها و تیترهایی نظیر «آهنگ مورد علاقه از آلبوم X» یا «اگر تا آخر عمر فقط می‌توانستی یک آهنگ گوش کنی، چه آهنگی انتخاب می‌کردی؟»، آهنگ‌ها را در استوری‌های خود به اشتراک بگذارند. این قابلیت بر پایه‌ی قالب‌های استوری مبتنی‌بر عکس ساخته شده است.

 

دیگر خبرها

  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • جود بلینگام در آغوش مادرش قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را جشن گرفت / عکس
  • ابراز شادمانی اد شیرن در اینستاگرام پس از صعود ایپسویچ تاون به لیگ برتر
  • جذاب‌ترین قابلیت استوری اینستاگرام رونمایی شد
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام + عکس
  • هجوم هواداران خشمگین رم به صفحه اینستاگرام آبراهام و کارسدورپ