Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@13:11:46 GMT

درباره زد دیزاین

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۹۰۲۶

 خبرگزاری آریا- زد دیزاین یکی از بهترین مراکز فروشگاهی ملزومات خانگی چوبی است که می توانید در سریع ترین زمان ممکن مدل و سبک هایی که مدت ها به دنبالش بودید را به شما ارائه دهد. سایت فروشگاهی زد دیزاین معتبر لوازم خود را به سراسر ایران عرضه می کند و هزینه های درنظر گرفته شده برای فروش محصولات بسیار رقابتی و معقولانه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین حالا به این سایت و مجموعه حرفه ای مراجعه کنید و لوازم موردنظر را با توجه به تنوع بسیار بالایی که دارند به راحتی چند کلیک خریداری کنید. در ادامه به دو مورد از محصولاتی که در این مرکز فروشگاهی به بهترین شکل ممکن به فروش می رسند اشاره می کنیم.

میز عسلی چوبی سه تیکه

در دکوراسیون داخلی خانه عوامل متنوعی تاثیرگذار هستند تا فضای جذاب به وجود اورند. با انتخاب صحیح این عوامل می توان زیبایی را به خانه و دکوراسیون هدیه کرد. یکی از این جزئیات، میزهای عسلی هستند که کامل کننده مبلمان و دکوراسیون به حساب می آیند. میز عسلی چند تیکه این روزها به خاطر مدیریت بهتر فضا کاربرد زیادی دارند.

میز عسلی را جزو وسایلی می دانیم که در قسمت های متنوع مبلمان و چیدمان خانه کاربرد دارد و تکمیل کننده زیبایی مبلمان خانه می باشد. در حقیقت میز عسلی مکمل مبلمان در منازل بوده و هم برای پذیرایی از مهمان و هم به عنوان سکو برای استقرار آباژور و وسایل تزئیناتی استفاده می شود. آن ها می توانند در ایجاد فضایی جذاب در دکوراسیون و اتاق نشیمن تاثیرات بسیاری داشته باشند. برای خرید یک میز عسلی چوبی سه تیکه زد دیزاین بهترین ها را به شما ارائه می کند.

نکات خرید میز عسلی

برای خرید میز عسلی چوبی سه تیکه باید به این نکته توجه داشت که این میز علاوه بر تزیین مبلمان و دکوراسیون، برای قرار دادن ظروف و پذیرایی از مهمان کاربرد دارد و با قرار دادن لوازم بر روی میز عسلی باعث مرتب تر به نظر رسیدن فضای پذیرایی می شود.

در خانه های کوچک و یا نشیمن هایی با متراژ کم نیازی نیست که حتما میز جلو مبلی داشته باشید، استفاده از میزهای عسلی چند تکه جایگزین بسیار مناسبی برای میز جلو مبلی است. اگر در خانه کودک دارید از میزهای لبه تیز دوری کنید تاهنگام رفت و آمد به اشخاص یا کودکان آسیبی نرسد. میز عسلی بر اساس ابعاد، طرح و نوع جنس قیمت های بسیار مختلفی دارند؛ پس پیش از ثبت سفارش و اقدام به خرید بودجه موردنظر را مشخص کنید تا فرایند انتخاب و خرید ساده تر شود.

برای پیشگیری از کم و زیاد شدن ارتفاع میز عسلی با نشیمن مبل 5 سانتی متر اختلاف سطح را در نظر بگیرید. میز عسلی نباید مثل یک میز پیشخوان بلند باشد یا آنقدر کوتاه باشد که برای برداشتن وسایل خم شویم.  در خرید میز عسلی باید ارتفاع میز 5 سانتی متر کوتاه تر از مبل را رعایت کرد.فاصله صحیح میز عسلی و مبلمان تقریباً 50 سانتی متر است.سایز میزعسلی باید نیمی از طول مبل باشد. این اندازه برای ایجاد انسجام دکوراسیون اهمیت دارد، اندازه میز عسلی باید  نصف بزرگترین مبل موجود در اتاق باشد. این میز باید مساحت و استحکام مناسب برای قرار دادن وسایل روزمره مثل وسایل پذیرایی را داشته باشد.ظاهر مبل مهم ترین نکته ای است که باید برای انتخاب میز عسلی موردتوجه قرار بگیرد. تناسب میز عسلی و مبل، در زیبایی چیدمان و استفاده بهتر از قضا، تاثیرگذار است.

ﻣﯿﺰ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ چوبی

میز تلویزیون یکی از اجزا مهمی است که در هر خانه ای با آن رو به رو می شویم و به طور معمول نقطه کانونی خانه به حساب می آید و تمام توجه ها به این نقطه جلب می شود. در انتخاب و خرید میز تلویزیون چوبی  باید همه نکات مهم پیش از خرید درنظر گرفته شود. میز تلویزیون انواع و سبک های بسیارمتنوعی دارند. برای خرید میز تلویزیون ابتدا باید مشخص کنید چه مدل میزی را مد نظرتان دارید، میز تلویزیون در انواع سبک دیواری، استند، کشویی و... تولید و روانه بازار می گردند. زد دیزاین با فروش انواع ﻣﯿﺰﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ چوبی در کنار شماست تا در سریع ترین زمان خریدی به یادماندنی داشته باشید!

نکات خرید میز تلویزیون

پیش از اقدام به خرید میز تلویزیون باید تلویزیون را اندازه گیری کنید تا اندازه میز آن مشخص شود. میز تلویزیون نباید هم اندازه و یا کوچکتر از تلویزیون باشد چرا که جذابیتی ندارد زیبایی تلویزیون را هم نابود می کند. میز تلویزیون باید از هر طرف 30 سانت بیشتر از تلویزیون باشد.

میز تلویزیون در رنگ های متنوع ساخته می شود، برای انتخاب رنگ میز تلویزیون به دکوراسیون خانه توجه کنید و متناسب با آن رنگ مناسب را انتخاب کنید. میز تلویزیون در پذیرایی قرار می گیرد و مبلمان اطراف آن قرار دارند، بنابرین می تواند با رنگ مبلمان و دیوارپشت آن هماهنگ شود.

میز تلویزیون از جنس چوب، ام دی اف، شیشه و فلز ساخته می شوند. میزهای چوبی این روزها طرفداران بسیاری دارند. جنس میز تلویزیون باید محکم باشد، هر چقدر جنس و کیفیت میز تلویزیون بیشتر باشد جذابیت آن بیشتر جلوه می کند. میزهای چوبی استحکام بالایی دارند و می توانند برای سال ها مورد استفاده قرار بگیرند.

بهتر است صفحه تلویزیون در راستای مرکز دید تماشاگر باشد، تنظیم این ارتفاع به ارتفاع مبل بستگی دارد. هرچقدر ارتفاع مبل بیشتر باشد تلویزیون در ارتفاع بالاتری قرار می گیرد تا در زمان تماشای تلویزیون تماشاگر سر خود را خم نکند و گردنش آسیب نبیند. با توجه به اینکه معمولا در جلوی تلویزیون از مبل راحتی استفاده می شود باید ارتفاع 50  سانتی را برای میز تلویزیون رعایت کرد. محصولات ارائه شده توسط زد دیزاین با ارتفاع و سایزهای استاندارد به فروش می رسند و از میان تنوع بالایی که در اختیارتان قرار می گیرد دستتان برای انتخاب محصولات متناسب با دکوراسیون خانه باز است.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زد دیزاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران

بازدید 7 الحاق جنگنده‌‎های سوخو 35 به ناوگان نیروی هوایی ایران به شدت باعث نگرانی اسرائیل و آمریکا شده است. شبکه کان اسرائیل در گزارشی به جزئیات معامله خرید جنگنده‌های سوخو 35 توسط ایران از روسیه و تاثیر آن بر رویارویی ایران و اسرائیل پرداخت. این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی در مصر
  • مصر/ کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس
  • نمایش بی‌حجاب‌ها در تلویزیون؛ داریم از دست‌شان می‌میریم!
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم
  • (ویدئو) گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو ۳۵‌های در راه ایران
  • گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران