Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@23:56:53 GMT

کشف یک قبضه سلاح جنگی در غرب تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۹۰۹۷

کشف یک قبضه سلاح جنگی در غرب تهران

سرهنگ "غلامرضا صالحی" پایتخت از کشف یک قبضه سلاح جنگی در غرب تهران خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "غلامرضا صالحی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اوایل هفته جاری خبری در خصوص فروش سلاح جنگی درفضای مجازی دریافت کردیم.

او افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد که در یکی از شهر های غربی کشور ساکن است اقدام به خرید و فروش سلاح در فضای مجازی نموده و قرار است یک قبضه سلاح را به تهران انتقال دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: با شناسایی این فرد و اخذ دستور قضائی در شامگاه نوزدهم شهریورماه وی در حالی که از یکی از مبادی های ورودی وارد شهر تهران شده بود با یک تعقیب و مراقبت چندساعته در حوالی میدان آزادی دستگیرو از وی یک قبضه سلاح جنگی  به همراه دو خشاب  کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی  جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر افراد مرتبط با این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خرید و فروش فضای مجازی شهر تهران دادسرا دستور کار پلیس تهران سلاح یک قبضه سلاح سلاح جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)