Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ و فرهنگسرای اندیشه، با اتمام مهلت ارسال ویدئوها برای شرکت در پانزدهمین آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» از سوی دانش‌آموزان سراسر کشور، مراحل بازبینی آثار به منظور انتخاب مداحان نوجوان برگزیده برای حضور در بخش مسابقه آغاز شد. 

هیئت انتخاب پانزدهمین آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» مشتمل بر محمد امانی مهر، محمود تاری، سعید نسیمی، محمد صادقی، حسین صیامی و حامد بهبود پس از بازبینی فیلم‌های ارسال شده، نفرات شاخص را برای حضور در مرحله راستی‌آزمایی دعوت کرده و منتخبین برای حضور در بخش مقدماتی این رویداد انتخاب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

براساس گزارش دبیرخانه پانزدهمین آیین تجلیل از «نوگلان حسینی»، حدود یکهزار و ۲۰۰ شرکت‌کننده از ۳۱ استان و ۱۴۸ شهرستان در این رویداد ثبت‌نام کرده و ویدئوهای خود را ارسال کردند.

این آمار حاکی از افزایش ۸۰ درصدی شرکت‌کنندگان نسبت به دوره قبلی «نوگلان حسینی» است.

استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، البرز و قم بیشترین شرکت‌کننده را داشته و ۷۸۹ ویدئو از سوی نوجوانان مداح تهرانی ارسال شده است. 

با انجام مراحل بازبینی از سوی هیئت انتخاب، ۴۸ دانش‌آموز از دوره اول مقطع ابتدایی به مرحله راستی‌آزمایی که به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود راه پیدا کردند. علاوه بر این، ۳۲ دانش‌آموز از دوره دوم مقطع ابتدایی، ۶۶ نفر از متوسطه اول و ۴۰ مداح نوجوان از مقطع متوسطه دوم به مرحله راستی‌آزمایی راه پیدا کرده‌اند. 

مرحله راستی‌آزمایی از دوشنبه(۲۲ شهریور) به مدت سه روز برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان تهرانی در فرهنگسرای اندیشه حضور پیدا کرده و شرکت‌کنندگان شهرستانی به شیوه برخط (آنلاین) راستی‌آزمایی می‌شوند.

ضبط برنامه تلویزیونی پانزدهمین آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» از چهارشنبه(۲۴ شهریور) به همت شبکه قرآن و فرهنگسرای اندیشه آغاز می‌شود. 

نفرات راه‌یافته به بخش مسابقه به زودی از سوی دبیرخانه «نوگلان حسینی» واقع در فرهنگسرای اندیشه اعلام شده و نفرات برگزیده نیز از سراسر کشور دعوت خواهند شد.

به همت بسیج مداحان و با هماهنگی‌های صورت گرفته تمامی خدمات برای اسکان شرکت‌کنندگانی که از شهرستان‌ها و استان‌های مختلف به این آیین سوگواری دعوت می‌شوند، فراهم شده است. 

پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای برتر مداحی و روضه‌خوانی از بین نوجوانان سراسر کشور به همت فرهنگسرای اندیشه با همکاری شبکه قرآن و با مشارکت سازمان دانش‌آموزی شهر تهران، خانه مداحان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، اتحادیه انجمن دانش‌آموزی و بسیج مداحان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فرهنگسرای اندیشه دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فرهنگسرای اندیشه دانش آموزان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فرهنگسرای اندیشه دانش آموزان پانزدهمین آیین تجلیل مرحله راستی آزمایی فرهنگسرای اندیشه نوگلان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: نقش آموزش‌وپرورش در مهارت‌آموزی، سال‌هاست که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دیدار روز گذشته کارگران نیز مجدد به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: از مسیر تقویت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی، به عنوان یکی از قطعه‌های پازل توسعه اقتصادی کشور، برنامه‌ریزی شد؛ دولت مردمی در جلسه دیروز هیئت وزیران، به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را تصویب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی