Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کارآگاه "سیدعلی شریفی" بیان داشت: بیست و یکم اردیبهشت ماه دو نفر مظنون توسط ماموران کلانتری 137 نصر دستگیر و با توجه به اینکه دستگیر شدگان فوق در خیابان گیشا با یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در حال پرسه زنی و ولگردی بوده اند بادستور قضائی برای بررسی تخصصی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامران با گاز اشک آور به زنان تهرانی حمله می کرد

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: در تحقیقات صورت گرفته از آنها در ابتدا منکر هر گونه سرقت ی بودند؛ اما با اقدامات پلیسی و پی جوئی های انجام شده در نهایت هر دو متهم به بیش از 25 فقره سرقت بعنف ( زورگیری ) در سطح شهر تهران با همدستی فرد دیگری بنام کامران اعتراف کردند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران  ابراز داشت، متهمان معترف شدند، با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت به صورت 3 نفره و با استفاده از اسپری اشک آور و چاقو سوژه ها (رهگذران و عابرین پیاده و سرنشینان خودرو هایی که تنها هستند) را شناسایی و اموالشان را در نقاط خلوت با تهدید سرقت می کردند.

سیدعلی شریفی با بیان اینکه   تاکنون  22 تن از مال باختگان شناسایی شده اند، افزود: دستگیری سارق متواری در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا گاز اشک آور سرقت زورگیری اخبار حوادث سرقت کشف زورگیری گاز اشک آور سهام عدالت قیمت خودرو کرونا آزاده صمدی و هومن سیدی الهام حمیدی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی بازیگر ایرانی عکس های مریم مومن مریم مومن قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر