Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا غفاری، مدیرعامل شرکت کاشی و سرامیک الوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: با سرعت گرفتن واکسیناسیون و ایمن‌سازی افراد در برابر بیماری کرونا در کشور، شرکت کاشی الوند به‌عنوان یک واحد صنعتی خوشنام در کشور و منطقه، از روز پنج‌شنبه واکسیناسیون کارگران این واحد تولیدی را آغاز کرده و در مدت ۳ روز کلیهٔ کارگران خود را واکسینه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این واحد تولیدی بیش از ۵۹۰ نفر مشغول به فعالیت هستند که با حضور تیم واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی در محل این شرکت، کلیهٔ کارکنان و کارگران آن با دریافت واکسن در برابر بیماری کوید ۱۹ ایمن شدند.

غفاری اظهار کرد: شرکت کاشی و سرامیک الوند به‌عنوان شرکت پیشتاز در امر واکسیناسیون کارگران در استان است که موفق شده طی 3 روز کلیهٔ کارگران و پرسنل خود را در محل کار خود واکسینه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرحلهٔ نخست واکسیناسیون کارگران استان قزوین از ابتدای هفتهٔ جاری بر اساس لیست ارسالی کارگران شرکت‌ها و واحدهای تولیدی به دانشگاه علوم پزشکی آغاز شده است و به‌زودی کلیهٔ 270 هزار کارگر فعال در شرکت‌های شهرک‌های صنعتی استان واکسینه خواهند شد. شرکت کاشی و سرامیک الوند در امر واکسیناسیون کارگران خود در استان قزوین پیشگام بوده است.


انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون کارگران رضا غفاری واکسیناسیون کارگران شرکت کاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند