Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در پاسخ به تسنیم گفت: اظهارات منتسب به وزیر خارجه درباره مصوبه مجلس غیردقیق و اشتباه است. - اخبار بین الملل -

سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به سوالی درباره گمانه زنی های پراکنده درخصوص محتوای اظهارات حسین امیرعبداللهیان در نشست بسته با مدیران مسئول رسانه درباره مصوبه هسته ای مجلس به خبرنگار تسنیم گفت: اظهارات منتسب به ایشان غیردقیق، ناقص و اشتباه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای دکتر امیرعبداللهیان در جلسه ای که حدود 70 نفر از مدیران رسانه ای حضور داشتند، گفتند که مصوبه مجلس لازم الاجراست و اتفاقا انتظار مجلس از دولت جدید، اجرای بی کم و کاست و کلمه به کلمه مصوبه مجلس است. و مجلس بصورت سختگیرانه از دولت انقلابی انتظار اجرای دقیق مصوبه را دارد و افزودند به وزاری خارجه فرانسه و آلمان گفته ام باید منافع و حقوق ملت ایران در هر گونه مذاکره ای تامین شود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مصوبه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق

سردار حاجی زاده جزئیات تازه ای درباره عملیات وعده صادق بیان و تاکید کرد که این عملیات مطالبه یکپارچه مردم بود.

دریافت 2 MB به گزارش مشرق، سردار حاجی زاده در گفت وگویی تاکید کرد که عملیات وعده صادق خواست مردم بود وحتی بچه‌ها در منزل می‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟

دیگر خبرها

  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است
  • وزیر صمت: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • وزیر صمت مطرح کرد: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت
  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق