Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «فضل الله رنجبر» روز یکشنبه در جلسه بزرگداشت مراسم هفته دفاع مقدس که با حضور جمعی از مسوولان در سرسرای اجتماعات فرمانداری کرمانشاه، افزود: اگر روحیه شجاعت، ایثار، مردم‌داری و مردم محوری که در دوران دفاع مقدس وجود داشت دوباره احیا شود قطعا می‌توانیم اتحاد بین ملت و دولت را تقویت و بهتر از گذشته مشکلات را مرتفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: جامعه در حال حاضر که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند بیش از پیش به روحیه جهادی و ایثارگری دوران دفاع مقدس نیاز دارد.

رنجبر گفت: همه موظفیم در راه نگاه داشتن خاطرات ایثار و فداکاری ها تلاش کنیم و هرچقدر در زنده نگه داشتن خاطرات ایثار و شجاعت دفاع مقدس تلاش کنیم باز هم وظیفه خود را به خوبی انجام ندادیم از این رو باید تلاش و کوشش مضاعفی باشد تا این روحیه بر تمام اقشار جامعه حاکمیت پیدا کند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: در سنگرهای دفاع مقدس همه طیف از جامعه حضور داشتند و سنگر نماد وحدت ملی بود و همه در کنار هم با روحیه برادری از این اّب و خاک دفاع می‌کردند و دشمنی که حمایت قدرت های جهانی را داشت سرانجام شکست خورد چون مقاومت جانانه ملت و سنگری که نماد وحدت ملی بود اجازه نداد یک وجب خاک ملت به تصرف دشمن درآید.

وی افزود: ما نباید سربازبازان، جانبازان و آزادگان خود را فراموش کنیم بلکه همه وظیفه داریم از این افراد تکریم کنیم چرا که اینان باید به عنوان یک ارزش در جامعه ما باشند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به هفته گرامیداشت دفاع مقدس افزود: گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرامیداشت همه ارزش ها و خوبی هاست و دوران دفاع مقدس دوران اوج ارزش ها، معنویت و اخلاق بود و اگر همه کنار هم باشیم می‌توانیم دوباره آن روحیه را احیا کنیم و جامعه بیش از هر زمان دیگری به این تفکر نیاز دارد.

رنجبر با اشاره اینکه قاسم سلیمانی زنده است گفت: نام حاج قاسم سلیمانی در سرتاسر جهان پیچیده است و حاج قاسم هنوز زنده است و مرده کسانی هستند که در تاریح گم شده اند اما تفکر حاج قاسم هنوز زنده است  و این نشان می‌دهد این چهره عزتمند بخاطر داشتن روحیه جهادی دوران دفاع مقدس بعد از آن دوران هم دوباره عزت‌مند است. 

دکتر تورج زینی‌وند نماینده دانشگاه رازی و مسوول برگزاری همایش بین الملی شهید سلیمانی از در چشم انداز بین الملی با ارائه توضیحاتی در باره این همایش افزود: مراسم اختتامیه این همایش در دو روز ۳۱ شهریور و ۱ مهرماه به صورت وبینار برگزار خواهد شد و. در این اختتامیه چهره های شناخته شده داخلی و خارجی به سخنرانی خواهند پرداخت.

در پایان مسوولین برنامه های خود برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس را ارائه کردند.

برچسب‌ها دانشگاه رازی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس کرمانشاه قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه رازی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس دانشگاه رازی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس کرمانشاه قاسم سلیمانی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

شانا _ گروه فیلم: آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) با حضور اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار شد.

دریافت 58 MB

دیگر خبرها

  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس