Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از منطقه پدافند هوایی شرق، گفت: فرزندان این ملت در نیروی پدافند هوایی ارتش اجازه تعدی به آسمان ایران در هیچ کجای این سرزمین پهناور را نمی‌دهند. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد»، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق از بخش‌های مختلف گروه پدافند هوایی زاهدان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان پایور و وظیفه این گروه پدافندی، گفت: پاسداری از حریم آسمان میهن اسلامی مسئولیت سنگین و فرصتی بی بدیل است که بر عهده شما عزیزان قرار دارد.
وی افزود: فرزندان این ملت در نیروی پدافند هوایی ارتش اجازه هیچ تعدی به آسمان ایران در هیچ کجای این سرزمین پهناور را نمی‌دهند.

صباحی‌فرد با بیان اینکه ما براساس قوانین و موازین عمل می‌کنیم، اضافه کرد: ایران به استقلال دیگر کشور‌ها احترام می‌گذارد و انتظار دارد که همه کشور‌ها نیز به استقلال ایران احترام بگذارند و برای عبور از آسمان ما موازین بین‌المللی را رعایت کنند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اینکه ایران با اتکاء به توان داخلی خود از سامانه‌های پیشرفته دفاعی برخوردار است، اظهار داشت: سربازان ولایت در پدافند هوایی امروز بسیاری از این سامانه‌های راداری و سامانه‌های دفاعی را بومی کرده‌اند.   بیشتر بخوانید: فرمانده پیشین نداجا: دشمن جرئت تعرض به مرز‌های کشور را ندارد کمک تکاوران ارتش به کودکان افغانستانی/ این کودکان پس از رسیدگی بهداشتی و پزشکی به مرزبانان مستقر در نوار مرزی تحویل داده شدند

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش موشک پهپاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش موشک پهپاد نیروی پدافند هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزگلستان سردار پاکپور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل جواد الائمه گلستان در گرگان گفت: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت پایدار  با کسی شوخی نداریم.

او تاکید کرد : امنیت از مهمترین ارکان حیاتی و محور وحدت ماست و روی آن بسیار حساس هستیم.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت : رژیم صهیونیستی پا را از حد خود فراتر گذاشته بود و این عملیات موفق و کوبنده برای اولین بار از تاسیس این رژیم جعلی با این حجم بزرگ انجام شد.

او افزود: جمهوری اسلامی برای عزت خود و ملت بزرگ ایران ذره‌ای کوتاه نیامد و دنیا شاهد این توفیق بزرگ بود.

در این مراسم از تلاش‌های سردار دولتی فرمانده سابق گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان تجلیل و سرهنگ منوچهر شوکتی به عنوان فرمانده جدید گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان  معرفی شد.




 

دیگر خبرها

  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد