Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:41:27 GMT

کمک ۱۰ میلیون ریالی بن سلمان به یک خیریه

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۹۶۱۷

کمک ۱۰ میلیون ریالی بن سلمان به یک خیریه

ولیعهد سعودی مبلغ ۱۰ میلیون ریال عربستان را به خیریه "احسان" این کشور اهدا کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان مبلغ ۱۰ میلیون ریال را به خیریه احسان در این کشور اهدا کرد، او پیش از این نیز در ماه بارک رمضان در راستای حمایت از اقدامات خیرخواهانه، مبلغی را اهدا کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری واس گزارش داد، مجموع مبالغ اهدایی به خیریه احسان به یک میلیارد ریال رسید که عددی بی‌سابقه است و این خیریه با دریافت این حمایت بی‌سابقه، مرحله جدیدی را آغاز می‌کند.

خیریه احسان برای توسعه راه‌حل‌های پیشرفته فنی و سرمایه‌گذاری در بخش داده‌ها و هوش مصنوعی جهت تقویت و استمرار نتایج پروژه‌ها و خدمات خیرخواهانه و توسعه‌ای فعالیت دارد.

این خیریه یک پلتفرم ملی در عربستان است که در سال ۲۰۱۹ تاسیس شد و با نظارت مرکز داده‌ها و هوش مصنوعی عربستان فعالیت می‌کند.

این خیریه به دنبال گسترش فعالیت‌های خیرخواهانه و توسعه دیجیتال آن و نیز تقویت ارزش‌های اقدامات انسانی برای اعضای جامعه از طریق ادغام با نهادهای دولتی مختلف است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان‌ها در ۶۲ رشته طرح زنجیره‌های ارزش راهبردی فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد کیارسی صبح یکشنبه در بازدید از غرفه چهارمحال و بختیاری در رویداد اکس پو۲۰۲۴ اظهار کرد: توسعه اقتصادی یک مؤلفه و پیش نیاز اصلی دارد و آن سطح قابل قبول از حکمرانی مطلوب است که نیازمند یک بازار حداقلی است.

وی افزود: وزارت کشور در موضوع زنجیره‌های ارزش راهبردی به دنبال هم‌افزایی، اصلاح ساختار و تقویت روابط بین دستگاهی است.

مسئول دبیرخانه ملی طرح توسعه زنجیره‌های راهبردی وزارت کشور ادامه داد: در بعد اقتصادی زنجیره ارزش اقتصاد و تولیدی رسته‌هایی وجود دارد که مدل قالب دنیا ارتقا زنجیره ارزش است.

کیارسی عنوان کرد: در سطح ملی وزارت کشور ۱۰ حوزه را در زمینه تجهیزات صنعت نفت، پوشاک و انرژی خورشیدی انتخاب کرده است که این حوزه‌ها نه به عنوان موضوع اولویت‌دار بلکه آمادگی بیشتری دارند که مداخلات توسعه‌ای با رویکرد زنجیره ارزش در آن‌ها اتفاق بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: در زنجیره‌های ارزش راهبردی دستگاه‌های تخصصی سیاست‌گذار موظفند موضوعات پیشنهادی استان‌ها را بررسی کنند.

مسئول دبیرخانه ملی طرح توسعه زنجیره‌های راهبردی وزارت کشور اضافه کرد: یکی از اهداف وزارت کشور اصلاح و ارتقا ساختار حکمرانی و هدف دیگر در بعد اقتصادی زنجیره‌های ارزش اقتصادی، تولیدی و رسته‌هایی موجود است.

کد خبر 6090798

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • استان‌ها در ۶۲ رشته طرح زنجیره‌های ارزش راهبردی فعالیت دارند