Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس شهرستان لارستان در استان فارس از دستگیری یک قاتل پس از ۵ سال فرار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی توضیح داد: بهمن‌ماه سال ۹۵ مردی ۳۵ ساله در بندرعباس به دلیل درگیری و مشاجره لفظی بر سر معامله مواد مخدر توسط فردی ۴۱ ساله با سلاح گرم به قتل می‌رسد و قاتل به سمت لارستان متواری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا،  امجدی افزود: با ارجاع نیابت قضائی به لارستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت و ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی، از هویت قاتل مطلع شدند.

بازداشت قاتل فراری در لارستان

امجدی خاطرنشان کرد: کارآگاهان زبده پلیس لارستان در بررسی‌های فنی متوجه شدند که قاتل مورد نظر با هویت جعلی (علی‌اکبر)، به دلیل تصادف در یکی از بیمارستان‌های بندرعباس تحت مداوا است.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه ماموران با اخذ نیابت قضائی به بندرعباس اعزام و با اقدامات تخصصی موفق شدند متهم را دستگیر کرده و به لارستان انتقال دهند، گفت: قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود اقرار کرد.

امجدی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده است، بیان کرد: افرادی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با آنان برخورد قانونی و سخت خواهد کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاتل قتل اخبار حوادث قاتل قاتل فراری قاتل فراری لارستان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا الهام حمیدی الهام حمیدی اینستاگرام آزاده صمدی و هومن سیدی الهام حمیدی بازیگر ایرانی عکس های مریم مومن مریم مومن قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسن درستی روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به ارومیه می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: انهدام یک باند زن و شوهری مواد مخدر در تهران

وی افزود: پس از بررسی های تخصصی و هماهنگی های قضایی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: با عملیات ضربتی پلیس، خودرو متهمان در مسیر ارومیه - تبریز توقیف و در بازرسی از آنها ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی ادامه داد: در این خصوص سه دستگاه خودرو توقیف و ۶متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر: 1229497 برچسب‌ها مواد مخدر

دیگر خبرها

  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان