Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه با تبریک بازگشت ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش، این رخداد بزرگ را سر آغاز فصلی نوین برای قدرت افزایی دفاعی و ارتقای ظرفیت‌های بازدارندگی نیروهای مسلح دانست.

به گزارش مشرق، در پی بازگشت مقتدرانه و عزت‌آفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش از مأموریت تاریخ‌سازِ دریانوردیِ پهنه‌ی اقیانوس اطلس، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام او به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بازگشت غرور انگیز و عزتمندانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ماموریت خطیر دریانوردی در پهنه اقیانوس اطلس و شرکت در یک رزمایش غرورآفرین بین المللی را به محضر رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، فرمانده کل ولایی و انقلابی آجا و دریادلان غیور و مجاهد ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

این رخداد بزرگ که نشانه عزم و اراده ایران و ایرانی در دستیابی به قله‌های ممتاز اقتدار و بازیگری در صحنه جهانی به شمار می‌رود؛ به فضل الهی سر آغاز فصلی نوین برای قدرت افزایی دفاعی و ارتقای ظرفیت‌های بازدارندگی نیروهای مسلح مقتدر میهن اسلامی خواهد بود.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقیانوس اطلس سرلشکر سلامی انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمانده کل ناوگروه ۷۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

کد خبر 6096720

دیگر خبرها

  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • نخستین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی با ناو «شهید مهدوی»
  • شناور سپاه از خط استوا عبور کرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه گذشت