Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز یکشنبه و در محل هتل اقامت پرسپولیس در شهر دوشنبه، نمایندگان وزارت تندرستی تاجیکستان (وزارت بهداشت) و معاون وزیر در اردوی پرسپولیس حضور یافتند و شرایط محمدمهدی مهدی‌خانی بازیکن مصدوم پرسپولیس را جویا شدند.

در این ملاقات، نمایندگان وزارت بهداشت تاجیکستان به نمایندگان پرسپولیس، پزشک تیم و مدیر تیم اعلام کردند که آماده هر گونه همکاری برای کمک به درمان این بازیکن هستند که روز گذشته در تمرین تیم، دست او دچار شکستگی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیادت مسئولان تاجیکی، مورد تقدیر و تشکر نمایندگان پرسپولیس قرار گرفت و قرار شد در صورت لزوم، دو طرف در این زمینه، همکاری‌های لازم را داشته باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه

وزارت بهداشت غزه در دویست و یازدهمین روز تجاوز اشغالگران به این باریکه آمار جدید قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی در این منطقه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه کشتار در نوار غزه شد که ۳۲ شهید و ۴۱ زخمی بر جای گذاشت.

به نقل از الجزیره، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: تعداد قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ شهید و ۷۷ هزار و ۹۰۸ زخمی رسید.

خبرنگار الجزیره گزارش داد دو کودک در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به محله الصبره در جنوب شهر غزه شهید شدند.

این درحالی است که رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند تعدادی سرباز زخمی صهیونیست با استفاده از پنج بالگرد از غزه به بیمارستان‌های مختلف منتقل شدند.

رژیم صهیونیستی از هفت اکتبر جنگ ویرانگری را علیه مردم غزه به راه انداخت و با وجود درخواست‌های بین‌المللی برای آتش‌بس همچنان به این جنگ ادامه داده و به عملیات نظامی در شهر رفح تهدید می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • ویدئوی بایدن با موضوع جنگ ستارگان واکنش‌برانگیز شد
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • وحدت حنانوف مثل اسماعیلی‌فر نبود
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • جانشین دانیال مثل اسماعیلی‌فر نبود