Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر امروز مسابقات کشتی آزاد جام مدوید برگزار خواهد شد.

دیدارهای رده‌بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید عصر امروز (یکشنبه) در شهر مینسک بلاروس برگزار می‌شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در مسابقات پنج وزن دوم دو کشتی‌گیر از کشورمان حضور دارند که عباس فروتن در وزن 125 کیلوگرم برای کسب مدال طلا به میدان می‌رود و امیرحسین فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز مقابل حریف خود قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 92 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور اول آرکادزی پاهاسین از بلاروس را با نتیجه  8 بر 2 از پیش رو برداشت. وی در دور دوم مقابل عمرحاجی محمداف از بلاروس با نتیجه 10 بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، فیروزپور به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 12 بر 2 مقابل ادلان تاسویف از بلاروس به پیروزی رسید و شانس حضور در دیدار رده‌بندی را پیدا کرد. وی در این دیدار به مصاف سعید احمداف از روسیه می‌رود.

همچنین عباس فروتن در وزن 125 کیلوگرم در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر الکسی ژورژولیانی از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 13 بر 2 مقابل سولومون ماناشویلی از گرجستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فروتن عصر امروز در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر ویتالی پلاسنیاک از بلاروس را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل دیانیس خرامیانکوف از بلاروس قرار می‌گیرد.

دیدارهای رده‌بندی و فینال اوزان فوق تا ساعتی دیگر برگزار می‌شوند.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد پیام صادقیان تحت تعقیب پلیس بین الملل مایکل اولیور، بارسلونا - بایرن مونیخ را سوت می زند رسانه پرتغالی: طارمی ضعیف‌ ترین بازیکن مسابقه پورتو و اسپورتینگ بود تست کرونای استقلالی ها منفی شد بنر گروه فمنیستی علیه رونالدو: کاترین مایورگا را باور کنید!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختران کشور (انتخابی تیم ملی) با درخشش بانوان کردستانی در روز نخست پایان یافت.

در نخستین روز این پیکارها و در دسته ۵۹ کیلوگرم بخش جوانان، «مهنا عبداللهی» شیر دختر وزنه‌بردار تیم کردستان در جدال با پولاد سرد به مصاف حریفان خود رفت و با ارائه یک نمایش بی‌نظیر موفق به کسب سه نشان زرین طلا شد و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

عبداللهی در حرکت یکضرب موفق به مهار وزنه ۶۵ کیلوگرمی شد، در حرکت دوضرب با غلبه بر وزنه ۹۲ کیلوگرمی به برتری خود تداوم بخشید تا در مجموع با ثبت رکورد ۱۵۷ کیلوگرم و با اختلاف ۲۵ کیلوگرم نسبت به نفر دوم، مقتدرانه عنوان نخست و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و سه مدال زرین طلا را برای تیم کردستان در این رقابت‌ها به ارمغان بیاورد.

کد خبر 6098268

دیگر خبرها

  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز