Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد؛ غلامعلی دهشیری در آیین بازگشایی یک شرکت پروتئینی غیر فعال استان گفت: یکی از مصوبات سفر ریاست وقت قوه قضائیه به استان، توجه ویژه به واحدهای تولیدی تعطیل و نمیه تعطیل بود که در دوره تحول و تعالی و مدیریت جدید رئیس محترم قوه نیز تحقق فرامین مقام معظم رهبری دام عزه العالی در حوزه حمایت از تولید و رفع موانع حقوقی و قضایی واحدهای تولیدی به جد در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید، اشتغال و مانع زدایی ها افزود: این شرکت پروتئینی یزد از شرکت های خوشنام استان با رعایت استاندارهای جهانی در حوزه تولید حدود ۷۵ نوع محصول مواد غدایی بود که به دلیل مشکلات عدیده گرد و غبار تعطیلی بر آن نشسته بود.

عالی ترین مقام قضایی استان یزد تصریح کرد: جهت رفع موانع حقوقی و قضایی این شرکت، دو جلسه ستاد استانی سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال گذشته برگزار شد که ماحصل آن ۷ مصوبه اجرایی جهت بازگشایی مجدد آن بود.

وی گفت: با توجه به عزم جدی مدیران این واحد تولیدی، رفع ممنوع الخروجی مدیر عامل و هیئت مدیره با هدف تسریع صادرات، اختصاص وام جهت سرمایه در گردش، جلوگیری از مزایده و خروج دستگاه ها، جلوگیری از تملک محل شرکت توسط بانک، ابطال برخی اسناد ترهینی نزد بانک، تعیین تکلیف نهایی اختلاف مالی این واحد با یکی از بانکها و همراهی اداره مالیات و تامین اجتماعی از جمله مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان بود.

دهشیری با اشاره به راه اندازی سایت حامی در استان افزود: هدف از راه اندازی این سایت بررسی مشکلات تولید کنندگان و صنعتگران بدون واسطه بوده است.

وی تصریح کرد: پس از ثبت نام در این سایت مشکلات واحدهای تولیدی در مرحله مقدماتی توسط کارشناسان بررسی و سپس جهت جمع بندی و تصمیم گیری نهایی به صحن ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان ارائه می شود.

48

کد خبر 1554138

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، شرکت ام جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE۱۸۱ را در نمایشگاه اتومبیل پکن ۲۰۲۴ میلادی معرفی کرد.

به گفته شرکت، سرعت خودروی مذکور در ۱.۹۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد و همچنین ضریب پسار (drag coefficient )آن Cd۰.۱۸۱ است. EXE۱۸۱ با الهام از جت های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است.

طبق بیانیه ام جی موتور حداکثر سرعت خودرو ۲۵۷ مایل برساعت است. از سوی دیگر بالاترین میزان ضریب پسار ثبت شده یک خودرو ۰.۱۸۹Cd است که به فولکس واگن XL۱ تعلق دارد. این وسیله نقلیه بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ میلادی و فقط ۲۵۰ دستگاه از آن ساخته شده است. دومین رکورد ضریب پسار خودروی تولیدی به EV۱ جنرال موتورز تعلق دارد که از ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ میلادی و فقط ۱۱۱۷ دستگاه از آن تولید شد.

اگر EXE۱۸۱ به مرحله تولید برسد، آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان خواهد بود. شرکت سازنده EXE۱۸۱ در بیانیه ای اعلام کرد طرح اولیه خودروی برقی مذکور در راستای محصولات پرسرعت و نوآورانه شرکت است که قبلا تولید شده اند.

کد خبر 6090640 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • صنعتگران ذوب آهن اصفهان برای ایران قوی تلاش می کنند
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد