Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@13:41:01 GMT

معرفی پر بازدید ترین انیمیشن های سال 2021

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۰۱۰۱

معرفی پر بازدید ترین انیمیشن های سال 2021

یکی از رایج ترین سوالات در میان بینندگان انیمیشن این است که محبوب ترین و پر بازدید ترین انیمیشن ها کدامند؟  
برای پاسخ به این سوال، ما این مقاله را تهیه کرده ایم تا انیمیشن های پر بازدید و محبوب سال 2021 و سال های پیش از آن را به شما عزیزان معرفی نماییم. با شروع سال جدید میلادی، مجموعه  ای جذاب و دیدنی از انیمیشن ها در صف اکران قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان بسیار زیادی برای دیدن این انیمیشن ها لحظه شماری می کنند. بخشی از انیمیشن های سال 2021 تا به امروز پخش شده اند و بخش دیگری از آنها نیز به زودی پخش خواهد شد. این ژانر آثار منحصر به فردی دارد که می تواند تمامی افراد خانواده را برای ساعتی سرگرم سازد.
لیست بهترین و پربازدیدترین انیمیشن ها
در این بخش لیستی از بهترین و پربازدیدترین انیمیشن هایی که در سال 2021 و قبل از آن پخش شده اند را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.
انیمیشن The Boss Baby: Family Business
انیمیشن بچه رئیس: تجارت خانوادگی
این انیمیشن جذاب و دیدنی محصول شرکت دریم وورکز می باشد. انیمیشن بچه رئیس با 528 میلیون دلار فروش به عنوان یکی از نامزد های بهترین انیمیشن جوایز اسکار، موفقیتی دور از انتظار را کسب کرد. انیمیشن بچه رئیس یکی از پربازدید ترین انیمیشن های سال 2021 است که طرفداران خاص خود را دارد. در این فیلم شما خواهید دید که تئو دور (تد) و تیم تیمپلتون پس از ماجراجویی هایی که با یک دیگر داشته اند، حالا دیگر بزرگ شده اند. تد عمو شده است و تیم دارای 2 دختر می باشد که یکی از آنها نماینده babycorp شده است.
در این انیمیشن خواهید دید که دختر کوچک تیم، سعی می کند تا عمو و پدرش را که از هم بسیار دور شده اند، بار دیگر به هم برساند و به کمک هم کودکان دیگری را نجات دهند.
کارتون آزور و آزمار
یکی دیگر از انیمیشن های پر بازدید و محبوب که در سال 2006 اکران شده است، انیمیشن آزور و آزمار می باشد. این انیمیشن جذاب و متفاوت ماجراجویی های دو شاهزاده را به نمایش گذاشته است. انیمیشن آزور و آزمار aparatkids درباره دو برادر است که یکی از آنها دارای چشمانی آبی و موهایی طلایی است و از مادری اشراف زاده متولد شده و دیگری دارای چشمانی مشکی و پوستی تیره می باشد و زن پرستاری آن را به دنیا آورده است. این دو کودک، همانند دو برادر به هم عشق ورزیده و بزرگ شده اند؛ اما گذشت زمان رابطه بین این دو را تغییر می دهد.
انیمیشن luca
انیمیشن لوکا، محصول شرکت والت دیزنی می باشد که در سال 2021 اکران شده است. این انیمیشن منحصر به فرد، زیبایی و جذابیت سواحل ایتالیا را به نمایش می گذارد. داستان انیمیشن جذاب و دوست داشتنی لوکا درباره دو پسر بچه است که از زیر دریا به خشکی می آیند تا به رویاهایشان دست پیدا کنند. در واقع لوکا و دوستش از نظر انسان ها هیولا های دریایی هستند؛ اما آنها هنگامی که بر روی زمین می آیند به انسان تبدیل می شوند. این انیمیشن به بینندگان نشان می دهد که دوستی واقعی و عمیق می تواند تفاوت های بزرگ را محو نماید.
انیمیشن Wish Dragon
انیمیشن اژدهای آرزو ها که محصول شرکت سونی پیکچرز و کلمبیا پیکچرز است. یکی از انیمیشن های محبوب و پربازدید سال 2021 که با خلق صحنه های کمدی و رازآلود مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. این انیمیشن زیبا درباره پسر فقیری به نام دین است که چراغ جادویی را پیدا می کند که درون آن اژدهایی جادویی پنهان شده است. این اژدهای جادویی می تواند 3 تا از آرزو های پسر فقیر را برآورده نماید. این داستان در نگاه اول بازگوی داستان علاءالدین است؛ اما با دیدن آن خواهید فهمید که این اژدهای جادویی برای خود شخصیتی جدا در فیلم دارد.  
دین، پسر فقیر این انیمیشن  به دنبال دوست کودکی خود لی نا می گردد. لی نا در آن زمان مدل معروف و بسیار ثروتمندی است که به سختی می توان با آن ملاقات کرد.
انیمیشن The Mitchells vs The Machines
انیمیشن میچل ها علیه ماشین ها که به کارگردانی مایکل رایاندا است از محبوب ترین انیمیشن های سال 2021 می باشد. این انیمیشن درباره خانواده ای است که در یک سفر خانوادگی به صورت ناگهانی با ربات هایی افسار گسیخته روبرو می شوند. در این خانواده دختری به نام کیتی با تلاش های فراوان در دانشگاه مورد علاقه خود قبول شده است. او هنگامی که این خبر را به پدر و مادرش می دهد، پدرش به طور ناخواسته لپ تاپ او را می شکند و موجب می شود که او بسیار ناراحت و غمگین شود.
در ادامه این انیمیشن جذاب خواهید دید که این خانواده چطور با همکاری یکدیگر به جنگ دشمنان انسان ها می روند.
انیمیشن kid Cosmic
انیمیشن پسر کیهانی، یکی دیگر از انیمیشن های پربیننده و محبوب است که در سال 2021 توسط کشور آمریکا ساخته شده است. این انیمیشن درباره پسر جوانی است که آزرو دارد به یک ابر قهرمان تبدیل شود و در کنار دیگر ابرقهرمانان با بیگانگان مبارزه نماید. آرزو این پسر بچه را سنگ های کیهانی به حقیقت تبدیل می نمایند. انیمیشن پسر کیهانی دوبله فارسی، برای کودکان و نوجوانان ارائه شده است که به راحتی می توانند آن را مشاهده نمایند.
انیمیشن peter Rabbit2
انیمیشن پیتر خرگوشه در دو قسمت تولید و اکران شده است. قسمت اول این انیمیشن در سال 2018 و قسمت دوم آن در سال 2021 بر روی پرده سینما قرار گرفته است. این انیمیشن بامزه و جذاب، روحیه شیطانی و شیطنت های خرگوشی به اسم پیتر را به نمایش می گذارد. این خرگوش، بی پروا، مغرور و بسیار شرور است و از شیطنت ها و حماقت هایش به سختی درس عبرت می گیرد. خرگوش بازیگوش در این انیمیشن رفتار خود را در پی ماجراجویی ها و کار هایی که با دوستان خود انجام می دهد اصلاح می کند.
شما عزیزان می توانید جهت مشاهده کارتون داستان اسباب بازی 4 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
https://www.aparatkids.com/m/YwqD5

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: انیمیشن Family Business انیمیشن های سال 2021 ترین انیمیشن ترین انیمیشن ها انیمیشن ها انیمیشن جذاب پر بازدید سال 2021 شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت

در خلاصه داستان «آوای ابرها» که روایتی از دل بمباران‌های متعدد بر سر کودکان غزه دارد و با تکنیک دوبعدی دیجیتال ساخته شده، آمده است: «کودکان فلسطینی نمی‌میرند، آن‌ها برای مدت کوتاهی به جایی میان ابر‌ها سفر می‌کنند.»

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انیمیشن کوتاه «آوای ابرها» به کارگردانی محمد لطفعلی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی هادی فیروزمندی از تولیدات مرکز فیلم جوان سوره، به سومین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن کاریبتونز (Caribetoons International Aanimation Festival) کلمبیا راه یافت.

این جشنواره از ۱۶ تا ۱۸ می ۲۰۲۴ برابر با ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در شهر سانتا مارتا‌ی کشور کلمبیا برگزار می‌شود.

همزمان با اولین حضور بین‌المللی «آوای ابرها»، از پوستر بین‌المللی این اثر که طراحی آن برعهده سینا رعیت‌دوست بوده است، رونمایی شد.

هدف جشنواره کاریبتونز، تشویق ساخت انیمیشن‌های سمعی و بصری و همچنین ارایه سناریوهایی‌ست که در آن شیوه‌های دیجیتالی توسعه یافته به کار برده شده است. همچنین این رویداد استعداد‌هایی را که در این حرفه در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی مطرح می‌شوند، شناسایی می‌کند.

در خلاصه داستان «آوای ابرها» که روایتی از دل بمباران‌های متعدد بر سر کودکان غزه دارد و با تکنیک دوبعدی دیجیتال ساخته شده، آمده است: کودکان فلسطینی نمی‌میرند، آن‌ها برای مدت کوتاهی به جایی میان ابر‌ها سفر می‌کنند...

دیگر عوامل این اثر عبارتند از؛ مدیر هنری: محمد لطفعلی، طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان، موسیقی: امید روشن‌بین، تدوین، انیمیشن و کامپوزیت: سینا پورجلال، مهدی خماریان، طراح گرافیک: سینا رعیت‌دوست، روابط عمومی: سپیده شریعت‌رضوی و محصول: مرکز فیلم جوان سوره.

پخش بین‌المللی این انیمیشن کوتاه برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.

دیگر خبرها

  • شگفتی هیات‌های تجاری قطر و ترکیه از توانمندی صادراتی دانش بنیانها
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • شهر شلوغ پلوغ
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد