Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی تقوایی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی در هفتمین جلسه‌ی ستاد راهبردی تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌های خراسان رضوی که با حضور استاندار برگزار شد گفت:  شرایط حاکم بر افغانستان و جذب سرمایه گذار‌های خارجی و وضعیت سرمایه گذاران افغانستانی در استان مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: سرمایه‌گذاران از  کشور‌های مختلف آسیا و  اروپایی  هستند، همچنین درصد زیادی از سرمایه‌گذاری خارجی در خراسان رضوی در حوزه  صنعت، انرژی‌های تجدیدپذیر،  خدمات و حمل و نقل صورت گرفته است.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بخش صدور ویزای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در افغانستان هم اکنون تعطیل و ارائه ویزا به‌خاطر سیاست‌های کشور عملا تعطیل است. خیلی از دارندگان سرمایه به علت سرعت تحولات این کشور موفق به تهیه پاسپورت و جمع آوری سرمایه‌های نقدی خود نبوده اند. هم اکنون متقاضی اخذ خدمات ما برای ورود با حداقل سرمایه مشروط به این‌که در بستر یک زمان سه تا شش ماهه مشکل خود را حل نمایند.

انتهای پیام//ع. م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرمایه گذاری خارجی جذب سرمایه گذار صدور ویزا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاقچی کالا شامل نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی خواف رسیدگی شد.   سید امیررضا اسلامی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی با احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکم کرد.   وی یادآور شد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مشهد_خواف در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند