Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:09:40 GMT

چهارهزار و ۹۱۲ بازرسی از اصناف‌واماکن قم انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۰۵۸۱

چهارهزار و ۹۱۲ بازرسی از اصناف‌واماکن قم انجام شد

به گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی معاونت بهداشتی علوم پزشکی قم، نرگس جعفری درگفت‌وگویی با اشاره به‌هزار و ۶۵۳ اخطار بهداشتی به‌اصناف و امکان متخلف طی هفته گذشته اظهار داشت: درراستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، نظارت‌های مذکور با شدت ادامه داشته و منجر به‌تعطیلی و پلمب ۴۴ واحد از موارد یاد شده‌ شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مراکز متخلف که پلمب شده‌اند،  شامل قلیان سرا، قهوه‌خانه، فست فود، آبمیوه و بستنی فروشی، هتل، مسافرخانه و تهیه غذا هستند.

مدیرگروه سلامت محیط و کار علوم پزشکی از فعالیت ۳۹ بازرس بهداشتی در ۲ شیفت صبح و عصر خبر داد، و تصریح کرد: درپی اعلام موارد شاغلان کرونا مثبت دراداره‌ها، با همکاری استانداری قم از ۱۵ اداره و سازمان دریک هفته گذشته بازرسی و همچنین ۱۳۰ مورد آزمایش کرونا از اطرافیان و کسانی که با این بیماران در تماس بودند گرفته شده است.

جعفری با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع درمقابله با گسترش شیوع ویروس، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، تصریح کرد: شهروندان استان درصورت مشاهده تخلف‌های بهداشتی و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی دراماکن عمومی، می‌توانند این تخلف‌ها را به‌سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی قم اصناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی قم اصناف دانشگاه علوم پزشکی قم اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛با توجه به واگذاری اقدامات بهداشتی درمانی و دارویی به بخش‌های خصوصی دامپزشکی برابر اصل ۴۴ قانون اساسی، تمامی مراکز فوق تحت نظارت و بازرسی کارشناسان شبکه در حال فعالیت هستند.

 رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: تعداد ۳۰ مرکز اشتغال به امور درمانی، داروخانه، خرده فروشی واکسن، مایه کوبی، درمانگاه، آزمایشگاه و بیمارستان دامپزشکی در شهرستان با دریافت مجوز، به دامداران و مرغداران شهرستان خدمت رسانی می‌ کنند.

دکتر سید ابوالحسن سیدین، افزود: فعالیت مراکز فوق به صورت مستمر توسط کارشناسان واحد‌های دارو و درمان، مبارزه و بررسی‌ها ارزیابی، نظارت و بازرسی می‌شوند و بخش‌های غیر دولتی دامپزشکی شهرستان، به صورت تمام وقت و در چارچوب تعهدات و وظایف قانونی ابلاغی برابر پروانه دریافتی خود در حال انجام فعالیت بهداشتی هستند.

دیگر خبرها

  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد