Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی خوشبخت یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این در حالی است که تا هفته پیش و با اوج گیری موج پنجم کرونا شمار بستری ها در این بخش بالای ۵۰ بیمار بود.

وی اضافه کرد: تزریق منظم و پیگیرانه واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم مهمترین دلیل در کاهش میزان مبتلایان و تعطیلی بخش کرونای بیمارستان امیرالمومنین شهرستان گراش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبخت ابراز داشت: شناسایی مبتلایان به کرونا در شهرستان گراش هم اینک به حدود سه نفر در روز رسیده است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی گراش نیز گفت: واکسیناسیون تمام افراد ١٨ سال به بالا در بخش های ارد، فداغ و تمام روستاها و توابع این شهرستان از دوشنبه ٢٢شهریور آغاز می‌شود.

علیرضا مساح اضافه کرد: افراد ساکن در این مناطق می‌توانند با ارایه کارت ملی برای تزریق واکسن از ساعت هشت تا ۱۳ به مراکز خدمات جامع سلامت ارد و فداغ و یا خانه‌های بهداشت روستاها و توابع مراجعه کنند. واکسن به افرادی تزریق می‌شود که تحت پوشش سامانه سیب(بهداشت) گراش باشند.

او گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۳۰ سال و دانشجویان هم اینک در شهرستان گراش در حال اجراست.

مساح گفت: مرگ و میرهای افرد واکسینه شده در شهرستان گراش به طور نسبی به صفر رسیده و شمار افراد مبتلا به کرونا در بین این افراد نیز به شدت کاهش یافته است.

وی شمار جانباختگان ناشی از کرونا در شهرستان گراش را تاکنون ۶۶ نفر ذکر کرد و گفت: تعداد کل مبتلایان به کرونا در این شهرستان هشت هزار و ۳۷۴ و شمار بهبودیافتگان نیز تاکنون هشت هزار و ۱۸۲ نفر گزارش شده است.

شهرستان گراش در فاصله حدود ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا گراش کووید-19 لارستان واکسن کرونا بهداشت و سلامت فارس پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گراش کووید 19 ویروس کرونا گراش کووید 19 لارستان واکسن کرونا بهداشت و سلامت فارس شهرستان گراش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است

ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، از تعطیلی اماکن تاریخی - فرهنگی استان در ۱۵ اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

محمد ثابت اقلیدی امروز، ۱۳ اردیبهشت گفت: به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اماکن تاریخی_ فرهنگی تحت پوشش این اداره کل در روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه تعطیل خواهد بود.

وی افزود: روز ۱۵ اردیبهشت، مجموعه‌های تاریخی- فرهنگی حافظ، سعدی، ارگ کریم‌خانی، موزه سنگ‌های تاریخی هفت‌تنان، موزه پارس، موزه گرمابه وکیل در شیراز تعطیل است.

ثابت اقلیدی ادامه داد: همچنین میراث‌های جهانی تخت جمشید و موزه تخت جمشید، پاسارگاد، بیشاپور، تنگ چوگان، موزه بیشاپور، کاخ اردشیر فیروزآباد، کاخ ساسان سروستان، مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب و موزه مردم‌شناسی کازرون، نیز پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نخواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش
  • عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد