Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به راه اندازی مراکز واکسیناسیون کرونا در فضاها و اماکن متعلق به سپاه و بسیج استان گفت: ۳۵ گروه جهادی نیز برای تسریع واکسیناسیون کرونا به کمک دانشگاه علوم پزشکی آمدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی در نشست خبری با موضوع اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی با بیان اینکه سپاه و بسیج فرزند انقلاب هستند، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی این نهاد مقدس از دل مردم ایجاد شدند برای همین هرجایی که مردم به سپاه و بسیج نیاز داشته باشند ما در کنار آنان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی، در 8 سال دفاع مقدس، در بلایای طبیعی، در دفع خطر فتنه‌ها و تامین امنیت پایدار، سپاه و بسیج همواره کنار مردم بوده و طی 19 ماه گذشته نیز با همه گیری ویروس کرونا سپاه و بسیج پا به صحنه مبارزه با این ویروس گذاشتند.

فرمانده سپاه نینوای استان افزود: در ابتدای اسفند 98 و در زمانی آغاز همه گیری کرونا، کشور دچار مشکل کمبود گان، ماسک و مواد ضدعفونی کننده بود و ما در وهله اول 730 کارگاه تولید ماسک و گان برپا کردیم تا این مشکل رفع شود.

وی گفت: با فرمان حضرت امام خامنه‌ای در ماه مبارک رمضان سال گذشته رزمایش‌های کمک مومنانه را به شکلی مستمر اجرا کردیم که هنوز هم ادامه دارد.

سردار ملک شاهکوهی ادامه داد: در اواسط سال گذشته با تدبیر سرلشکر سلامی طرح شهید سلیمانی در سراسر کشور آغاز به کرد تا به شکلی منظم و با برنامه ریزی صحیح پیش برویم. مرحله اول طرح شهید سلیمانی را با سه تیم نظارتی، مراقبتی و حمایتی با نگاه غربالگری جمعیت استان شروع کردیم که یک میلیون و 100 هزار نفر از جمعیت استان طی مدت کوتاهی غربالگری شدند.

شوق همدلی بسیجیان "گناباد" در قالب طرح شهید سلیمانی/ بانوان بسیجی هم پای کارآمدندطرح شهید سلیمانی در سمنان در قالب تسریع واکسیناسیون ادامه می یابدطرح شهید سلیمانی کمک شایانی به کنترل شیوع ویروس کرونا می‌کند

وی گفت: در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی به دنبال نوسازی و برطرف کردن نقاط ضعف و معایب مرحله اول طرح بودیم تا انسجام کار بیش از پیش باشد. طی این مرحله شورای دفاع زیستی را در تمام استان تا سطح روستاها تشکیل داده‌ایم تا بیماریابی، نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اعمال محدویت‌های محله محور و کمک مومنانه با دقت پیش رود.

فرمانده سپاه نینوای استان افزود: تاکنون 134 مرکز واکسیناسیون در استان ایجاد شده و سپاه نینوا نیز 4 مرکز را اخیرا افتتاح کرده تا سرعت واکسیناسیون گروه‌های سنی تسریع پیدا کند.

وی اظهار داشت: همچنین 35 گروه جهادی سپاه نینوا آماده اجرای عملیات واکسیناسیون سراسری در استان است و تمامی سالن‌های ورزشی صالحین و 9  دی سپاه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی سپاه و بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد مهیار یونس‌آبادی ظهر یکشنبه در نشست خبری با حضور رسانه‌ها در کانون بسیج شاهرود از اجرای ۱۸۰ برنامه طی هفته بسیج سازندگی با مشارکت ۱۷۴ گروه جهادی در شهرستان خبر داد و بیان کرد: آبرسانی روستایی در روستاهای محروم شهرستان در زمره این برنامه‌ها است.

وی از افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدمت رسانی و توسعه روستایی در هفته بسیج سازندگی در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: طرح آبرسانی به عشایر ابوالحسنی در منطقه خارتوران بی ارجمند از جمله این طرح‌های عمرانی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در ۱۳ عرصه برنامه ریزی شده است، تاکید کرد: موضوعات عمرانی، خدمت رسانی، اردوهای جهادی، پزشکی، خدماتی، عمرانی، طرح‌های عمرانی، آبرسانی و مرمت خانه‌های محرومان و… در زمره این برنامه‌ها است.

یونس آبادی از توزیع ۱۵ سری جهیزیه در هفته بسیج سازندگی بین نوعروسان مناطق محروم شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: بیش از یک هزار پرس غذا و ۵۰۰ بسته معیشتی نیز بین محرومان شهرستان طی این هفته توزیع خواهد شد.

وی از بهره برداری ۶۵ پنل خورشیدی در قالب نیروگاه‌های خورشیدی خانگی با مشارکت شرکت توزیع برق و بسیج سازندگی در مناطق محروم شهرستان شاهرود طی هفته بسیج سازندگی خبر داد و گفت: عملیات آغاز اجرای ۶۵ واحد نیروگاهی خانگی دیگر در مناطق محروم شهرستان در طول این هفته آغاز می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود از برگزاری کارگاه‌های خوداشتغالی با مشارکت بسیج در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳ میلیارد تومان در زمینه خود اشتغالی به صورت تسهیلات به این طرح‌ها پرداخت شده است.

یونس آبادی با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی و مجموعه ورزشی در روستای یونس آباد با همکاری ورزش و جوانان شهرستان شاهرود به بهره برداری خواهد رسید، افزود: در این هفته همچنین شاهد برپایی میز خدمت در روستاها و شهرهای سراسر شهرستان شاهرود خواهیم بود.

کد خبر 6097355

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی