Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاوش یزدانی، مدافع تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری قبل از دیدار با الهلال گفت: خیلی خوشحالم که در این مرحله از بازی‌های آسیایی حضور داریم و یک تجربه شگفت انگیز برای من است. با یکی از تیم‌های بزرگ آسیا بازی داریم و این دیدار به الکلاسیکوی آسیا معروف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از یک گروه خیلی سخت صعود کردیم که سخت‌ترین گروه مرحله مقدماتی بود و اکنون با انگیزه و اراده این جا حضور داریم.

او افزود: چند بازیکن اصلی و با تجربه که در مرحله مقدماتی حضور داشتند را از دست دادیم و بازیکنان جدیدی به ما اضافه شده اند. لیگ ما هنوز شروع نشده است و بازی‌های زیادی انجام نداده ایم، اما این‌ها دلیل نمی‌شود ما موفق نشویم. ما این جا نماینده مردم ایران و ملت خود هستیم و امیدوارم از حق مردم ایران دفاع کنیم و نمایش خوبی داشته باشیم.

یزدانی در پاسخ به این سوال که چرا به عنوان بهترین بازیکن استقلال در تیم ملی به میدان نرفته است، گفت: تیم ملی ایران بازیکنان بسیار بزرگی دارد. اکثر بازیکنان ملی پوش ایران، لژیونر هستند و من نیز بعد از مصدومیت طولانی مدت، به اردوی تیم ملی دعوت شدم. این موضوع منطقی بود که من در آن اردو برای تیم ملی بازی نکردم و در نهایت همه چیز به نظر سرمربی بازمی‌گردد. هر بازیکنی دوست دارد برای تیم ملی کشورش بازی کند. من به عنوان بازیکن استقلال دوست دارم نماینده خوبی برای باشگاهم در تیم ملی باشم.

بیشتر بخوانید

ترکیب احتمالی استقلال ایران مقابل الهلال عربستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، سعید احمدعباسی بهترین بازیکن مسابقه ایران و ازبکستان در نشست مطبوعاتی پس از بازی نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتیال آسیا گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی گفت: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار. با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد