Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:29:23 GMT

سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون سپاه اردبیل افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۰۹۹۲

سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون سپاه اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدی اصل عصر یکشنبه در مراسم افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرک کارشناسان اردبیل اظهار کرد: با هدف بالا بردن ایمنی در جامعه و کاهش تلفات ناشی از بیماری منحوس کرونا، سپاه حضرت عباس (ع) با تمام توان و ظرفیت در خدمت دانشگاه علوم پزشکی است تا به ارتقا ایمنی و سلامت مردم کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل سپاه پاسداران مجموعه سپاه و بسیج با همت و غیرت انقلابی در کار واکسیناسیون فراگیر و عمومی مشارکتی جدی دارد تا زمینه تأمین سلامت آحاد جامعه فراهم آید.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سالن طلائیه تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت تا به عنوان مرکز تجمیعی برای واکسیناسیون مورد استفاده قرار گیرد و در کنار آن از ظرفیت ۵۰ پزشک و پرستار در قالب معاونت بهداری سپاه حضرت عباس (ع) به تزریق واکسن و مداوای بیماران کمک شود.

سردار محمدی اصل افزود: این نوزدهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در کل استان اردبیل است که به همت سپاه حضرت عباس (ع) راه‌اندازی می‌شود که امیدواریم با این اقدامات رضایت مردم و مسئولان استان را در کمک به این امر خداپسندانه در پوشش کامل واکسیناسیون و ارتقا ایمنی شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: همچنان تاکید ما بر تهیه و توزیع ماسک و دستکش و همچنین سایر اقلام مورد نیاز برای افزایش ایمنی و سلامت و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی است تا کمترین آسیب را از شیوع و خیز بعدی کرونا شاهد باشیم.

در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز اضافه کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون در استان اردبیل دو هزار و ۳۷۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

شهرام حبیب‌زاده بیان کرد: خیز پنجم کرونا که سهمگین‌ترین خیز این بیماری مهلک بود در مجموع در حال فروکش کردن است به گونه‌ای که تعداد بیماران بستری به ۸۹ نفر رسیده و بیماران بدحال نیز به کمتر از ۱۱۰ نفر رسیده‌اند.

وی به دو رقمی بودن فوتی‌های کرونا در استان اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم در روزهای آینده روند نزولی را در این حوزه شاهد باشیم تا با واکسیناسیون عمومی که از فردا برای گروه‌های سنی بالای ۱۸ سال در استان با اولویت روستاها آغاز می‌شود، انتظار داریم تا شرایط مطلوب سلامتی را در استان شاهد باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: روزانه ۳۰ هزار دوز واکسن در استان تزریق خواهد شد که انتظار می‌رود بدون صف واکسیناسیون عمومی در مراکز مختلف خانه‌های بهداشت، مراکز جامع سلامت و تجمیعی به انجام برسد.

کد خبر 5303234

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اردبیل ویروس کرونا واکسیناسیون کرونا سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه اردبیل گرگان عکس استانها ایلام اربعین حسینی ستاد ملی مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی سپاه حضرت عباس مرکز تجمیعی شاهد باشیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ دهوری مسئول ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای مصلای اردبیل گفت: با راه اندازی این زرخانه به نام شهید پهلوان ابراهیم هادی روز‌های زوج در مصلی اردبیل با حضور جوانان و نوجوانان به ورزش سنتی و ایرانی زورخانه‌ای می‌پردازیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور