Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@23:29:31 GMT

آتش سوزی گسترده در خیابان کمالی کرج مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۱۳۱۶

آتش سوزی گسترده در خیابان کمالی کرج مهار شد

مهدی سمیعی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج ،گفت: مقارن ساعت ۱۵:۲۹ بعداز ظهر امروز، در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی در انبار نگهداری کالای خواب که در زیرزمین واحد تجاری به متراژ حدوداً ۱۰۰ متر مربع واقع در خیابان بهشتی خیابان کمالی کوچه برزگر طعمه حریق شده بود، ستاد فرماندهی آتش نشانی کرج، بلافاصله ۲۳ آتش نشانان از ۵ ایستگاه را به همراه ۶ دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات به محل آتش سوزی اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل حادثه اقدام به مهار شعله‌های سرکش آتش کرده و پس از بیش از یک ساعت و ۳۰ دقیقه تلاش بی وقفه سرانجام این آتش سوزی گسترده را مهار و به طور کامل خاموش کردند.

این مقام مسؤول با اشاره به آتش گرفتن مقادیر زیادی کالای خواب در این زیرزمین که به عنوان انبار از آن استفاده می‌شد، افزود: چون مواد و اقلام موجود در این انبار، به شدت اشتعالزا بوده، به این خاطر شعله‌های آتش در همان لحظات اولیه وقوع آن به سرعت و در مدت کوتاهی گسترش یافت که خوشبختانه با اقدام بهنگام مأموران آتش نشانی از سرایت و پیشروی حریق به واحدهای مسکونی فوقانی و مجاور جلوگیری شد.

سمیعی در مورد علت این حادثه اظهار کرد: علت بروز این آتش سوزی از طرف کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی و نتیجه به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج یادآور شد: در این حادثه یک فرد مذکر، حدودا ۴۰ ساله دچار مصدومیت شد و آسیب سطحی دید؛ که توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی حریق حادثه آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد

سروان وفادار گفت: به دنبال اطلاع از آتش گرفتن یک دستگاه کامیون در محور فهرج ـ زاهدان، آتش‌نشانی، عوامل راهداری و پلیس راه فهرج به محل وقوع حادثه اعزام شدند که بدین ترتیب آتش پس از چند دقیقه مهار شد و از خسارت به خودرو‌های عبوری و انسداد مسیر جلوگیری شد.

وی افزود: در این حادثه کانتینر کامیون به همراه بار آن که بیسکویت بود بطور کامل در آتش سوخت؛ ولی خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.

رئیس پلیس راه فهرج ـ زاهدان تصریح کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • مهار تمساح عظیم الجثه با دست در خیابان شلوغ | ویدئو
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد