Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، داود شهرکی رییس سازمان صمت سیستان و بلوچستان در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اعلام داشت: از طریق اقداماتی که با همکاری دستگاه‌های عضو کارگروه انجام شده، در تامین و توزیع کالا‌های اساسی در سطح استان هیچ مشکلی نداریم و این فرایند به صورت عادی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کارگروه تنظیم بازار سیستان و بلوچستان  افزود: اقلام مورد نیاز هیات‌های مذهبی در استان جهت ایام محرم و صفر، تامین و در حال توزیع می‌باشد.

شهرکی ادامه داد: به جهت شفافیت و نظارت بر زنجیره‌ی تولید و توزیع سیمان در سطح کشور خرید و فروش سیمان از طریق بورس انجام می‌پذیرد و در غیر این صورت تخلف محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به تکلیف کارخانجات تولید کننده سیمان برای عرضه سیمان در بورس کالا، تمامی واحد‌های تولیدی سیمان بر در سطح استان، خرده فروشی‌ها و .. موظفند درخواست را در بورس کالا و سامانه جامع تجارت ثبت و کد نقش را دریافت و سیمان مورد نیاز خود را از این طریق تامین نمایند.

در این جلسه آخرین وضعیت بازار در خصوص تغییرات قیمت کالا‌های اساسی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۱۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی معاملات بورس کالا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال