Web Analytics Made Easy - Statcounter

"ویوک مورتی" جراح کل که ناظر بر خدمات بهداشت عمومی در آمریکا است، روز یکشنبه در گفتگو با سی ان ان این مطلب را بیان کرد اما به این اقدامات اشاره ای نکرد.
این مقام آمریکایی از تلاش بایدن برای گسترش واکسیناسیون در آمریکا دفاع کرد و گفت که هنوز اقدامات بیشتری در عرصه جهانی برای انجام دادن وجود دارد.
هفتاد و ششمین نشست جهانی مجمع عمومی سازمان ملل روز سه شنبه ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور ماه) در نیویورک برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نشست سال گذشته مجمع عمومی سازمان ملل نیز که بزرگترین رویداد دیپلماتیک در جهان است، نیز به دلیل بیماری همه گیر کووید ۱۹ بصورت مجازی برگزار شد.
 پیش از این، نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد در نامه ای به کشورها برای جلوگیری از شیوع بیماری همه گیر کووید ۱۹ خواستار برگزاری هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل بصورت مجازی شده بود.
به گزارش ایرنا، نمایندگی آمریکا در سازمان ملل  در نامه ای به کشورها از آنها خواسته است برای جلوگیری از شیوع ویروس  کرونا، سخنرانی های خود را بصورت مجازی در نشست امسال مجمع عمومی سازمان ملل ارائه دهند.
 در این نامه همچنین از کشورها خواسته شده است چنانچه تمایل به سفر به نیویورک دارند، با کمترین تعداد ممکن حضور داشته باشند.
در نامه نمایندگی آمریکا در سازمان ملل به ۱۹۳ کشور جهان آمده  که این درخواست برای جلوگیری از تبدیل شدن نشست مجمع عمومی به نشستی که منشا گسترش کرونا باشد، مطرح شده است.
به گزارش ایرنا، همزمان با اوج گیری گونه دلتای کرونا در آمریکا، جو بایدن رئیس جمهوری این کشور نیز طرح جدیدی را ارائه کرد که بر اساس آن همه کارکنان دولت فدرال باید علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه شوند.
رئیس جمهوری آمریکا سیاست های خود را برای مقابله با اوج گیری بیماری همه گیر کووید ۱۹ را اعلام کرد و گفت که در شرایط سختی قرار داریم که می تواند برای مدتی باقی بماند.
جو بایدن افزود که مردم کشورش از اینکه تقریبا ۸۰ میلیون آمریکایی واکسن نزده‌اند، ناامید شده است.
وی تصریح کرد که بر اساس طرح جدید دولتش حدود ۱۰۰ میلیون آمریکایی که دو سوم نیروی کار این کشور می شوند، شامل آن خواهند شد.
بایدن گفت که از وزارت کار خواهد خواست که همه مشاغل دارای صد کارمند یا بیشتر باید واکسن بزنند یا هر هفته آزمایش دهند.
به گفته بایدن،  بیش از ۱۷ میلیون نفر از  کادر درمانی و بهداشتی آمریکا در بیمارستان‌ها و دیگر مراکزی که در حوزه خدمات‌رسانی به افراد فقیر و کم‌درآمد، معلول یا سالخورده فعالیت می‌کنند، ملزم به واکسینه شدن خواهند شد.

 

برچسب‌ها کرونا مجمع عمومی سازمان ملل متحد ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا مجمع عمومی سازمان ملل متحد ایالات متحده آمریکا کرونا مجمع عمومی سازمان ملل متحد ایالات متحده آمریکا مجمع عمومی سازمان ملل کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا اسمعیلی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر اهرم و جمع از مدیران شهرستان اظهار داشت؛ یکی از اولویت‌های دستگاه قضا پیگیری مسائل عمومی است و در این راستا تلاش همگانی می‌طلبد.

دادستان تنگستان ادامه داد: نیاز است مردم تنگستان در خصوص بهداشت عمومی رعایت حداکثری داشته باشند و با مسئولان شهرستان همکاری کنند.

وی اضافه کرد: در مدیریت پسماند نیاز است اقدامات اساسی صورت پذیرد و برای همیشه در سطح شهرستان این موضوع مرتفع شود.

اسمعیلی یاد آور شد: در صورت عدم انجام امورات توسط ادارات مربوطه اقدامات قانونی نسبت به خاطیان صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 6094476

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • دانشجوهای آمریکایی در معرض «سرکوب سازمان‌یافته» هستند
  • مخالفت روسیه با پیش‌نویس قطعنامه سازمان ملل درباره سربرنیتسا
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد